مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: با صحبت هایی که با نماینده حامی مالی داشتیم قرار است تا پایان وقت اداری امروز پرداختی ها صورت بگیرد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص پرداخت های اسپانسر باشگاه اظهار داشت :به طور کلی قرار بود چک دوم اسپانسر در تاریخ ۱۵ آبان پاسخ شود که متاسفانه این امر صورت نگرفت و با توجه به قولی که اسپانسر داده بود انتظار داشتیم چک در همان تاریخ مقرر پاس می شد. در حال حاضر ۱۸ روز زمان پرداختی اسپانسر به تعویق افتاده است اما باید بگویم در این خصوص صحبت هایی را با نماینده اسپانسر انجام دادیم و طبق قولی که گرفتیم قرار است تا پایان وقت اداری امروز این پرداختی به باشگاه صورت بگیرد. 
وی در خصوص سرقت رفتن ساک ورزشی فرشید اسماعیلی نیز گفت :به طور حتم این موضوع را با کمک منصور پورحیدری سرپرست تیم پیگیری خواهیم کرد و در خصوص گذرنامه اسماعیلی هم باید بگویم مشکل خاصی وجود ندارد و می توانیم از طریق وزارت ورزش و جوانان برای صدور گذرنامه جدید در مدت زمان کوتاه اقدامات لازم را انجام دهیم و این بازیکن می تواند با پیگیری های صورت گرفته در اردوی تیم ملی امید حضور پیدا کند.
وی در خصوص صحبت های کرار توضیح داد :به طور کلی دیگر در نظر نداریم در مورد کرار صحبت کنیم. هرآنچه که لازم بوده در مورد کرار ارائه شده و کار این بازیکن با استقلال تمام و اقدمات خروج وی از استقلال در حال پیگیری است. بهتر است به این موضوع نپردازیم تا تیم بدون حاشیه به روند خود ادامه دهد. 
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص حضور سلیمی در کلینیک دکتر نوروزی پزشک باشگوه این باشگاه عنوان کرد :به طور کلی از بهداد سلیمی خواستم تا با همت و تلاش بیشتر به سختی کار کند و با انجام فیزیوتراپی شرایطش را برای حضور در بازی های المپیک ۲۰۱۶ از هر لحاظ فراهم کند و امیدوارم وی بهبود پیدا کند و بتواند با موفقیت به عرصه قهرمانی بر گردد. در هر صورت خوشحال هستیم که سلیمی قهرمان جهان در کنار دکتر نوروزی پزشک باشگاه که در توانبخشی قهرمانان رشته های مختلف مهارت خاصی دارد فیزیوتراپی خود را انجام می دهد و حضور سلیمی نزد پزشک استقلال مایه مباهات من و همکارانم در این باشگاه است و برای سلیمی آرزوی موفقیت می کنم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار