زاهدان؛

کلینیک شنوایی شناسی زاهدان آماده ارائه خدمات به هموطنان

سرپرست گروه شنوایی شناسی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: یکی از مجهزترین مراکز شنوایی شناسی کشور در زاهدان، آماده ارائه خدمات به هموطنان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ علی اکبر نصر اصفهانی با اشاره به اینکه کلینیک شنوایی شناسی شهید رزمجو مقدم زاهدان مجهز به پیشرفته ترین فناوری های ارزیابی سیستم شنوایی می‌باشد افزود: دراین کلینیک آزمون های الکتروفیزیولوژیک جهت ارزیابی شنوایی درتمام سنين اعم از بزرگسالان، کودکان، نوزادان و همچنين تنظیم سمعک ودیگر وسایل کمک شنوایی، مشاوره کاشت حلزون، ارزیابی و درمان وزوز گوش، تهيه قالبهاي ضدصوت وضدآب و ارزیابی سرگیجه وعدم تعادل انجام می شود.

وی ادامه داد: یکی از نقاط قوت در مبحث شنوایی شناسی توجه به بحث توانبخشی است، که در راستای تأمین نیازمندی های بیماران، بخش تنظیم سمعك و دیگر وسايل کمک شنوایی وقالبگیری در این مرکز راه اندازی شده است.

اصفهانی تصریح کرد: از آنجا که امکان ارزیابی شنوایی کودکان با تجهیزات بخش بزرگسالان میسر نیست، این مرکزتصمیم به راه اندازی بخش ویژه اطفال کرده تا با حضور کارشناسان مجرب و با بهره گیری تجهیزات مناسب، کمبودهای این بخش را که در سایر کلینیک های شنوایی محسوس است جبران نماید و ارزیابی شنوایی اطفال و نوزادان که شاخه مهمی از ارزیابی های شنوایی است در جایگاه حقیقی خود قرار گیرد.

انتهای پیام/ی


برچسب ها: کلنیک ، شنوایی ، شناسی ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.