نمایشگاه و فروشگاه محصولات بومی و محلی شهرهای مرکزی مازندران با محوریت اقتصاد مقاومتی در سومین روز از هفته بسیج در آمل گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، نمایشگاه و فروشگاه محصولات بومی و محلی از تولید به مصرف بسیجیان شهرهای مرکزی مازندران با محوریت اقتصاد مقاومتی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل، فرمانده سپاه ناحیه آمل، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل در نمایشگاه تخصصی این شهرستان افتتاح شد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل در این مراسم با بیان اینکه این نمایشگاه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر عنوان اقتصاد مقاومتی و شناساندن ایجاد خوداشتغالی بین جوانان بسیجی راه‌اندازی شده است، گفت: نمایشگاه انواع محصولات تولیدی سه شهرستان محمودآباد، نور و آمل در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی به نمایش درآمده است.

حکمت داجلیری با تاکید براینکه در این نمایشگاه علاوه بر نمایش هر یک از تولیدکنندگان به فروش محصول خود می‌پردازند، افزود: این امر به منظور درآمدزایی برخی از خانواده‌ها و جوانان ایجاد شده است.

به گفته وی : نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با برپایی 40 غرفه و 30 شرکت‌کننده تا ششم آذر به مدت چهار روز در نمایشگاه‌های تخصصی این شهرستان برای علاقمندان از ساعت 10 صبح تا 8 شب باز است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت : در این نمایشگاه انواع محصولات اعم از عسل، قارچ، پوشاک با نقوش اسلامی، ترشیجات، شربت و مرباجات، صنایع دستی چوب و چرم، محصولات فرهنگی و گلسازی، کود ورمی کمپوست، گل وگیاه به نمایش گذاشته شده است.

معاون استاندار نقش بسيج در اقتصاد مقاومتی در همه عرصه ها نقش آفرين و حماسه ساز عنوان كرد و افزود : بسيج از يادگاران بی بديل بنيانگذار جمهوری اسلامي است و بسيج يك نهاد ماندگاری است كه در همه عرصه ها هر آنچه كه تلاش و سرفرازی را به دنبال خواهد داشت قطعا بسيج حضور خواهد داشت خصوصا در عرصه های علمی ، اقتصادی و مخصوصا در بعد توليد و توليد در واحد های كوچك شهری و روستايی بسيج می تواند و هست چون بسيج نهادی است كه در دل تمام روستاها حضور دارد و نهادی با اين گستردگی و شاخص و پر رنگ قطعا در همه عرصه ها نقش آفرين و حماسه ساز است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.