بخشدار بشارت الیگودرز گفت: با وجود تلاش شبانه‌روزی مأموران اداره راه و شهرسازی الیگودرز، راه ارتباطی 20 روستای بخش بشارت ذلقی الیگودرز با مرکز بخش مسدود است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اصغر قهرمانی با بیان اینکه راه ارتباطی 20 روستای بخش بشارت ذلقی الیگودرز مسدود است، اظهار داشت: بر اثر بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب و همچنین رانش زمین و ریزش کوه طی روزهای گذشته ارتباط 50 روستای بخش بشارت ذلقی با مرکز بخش قطع شد.

وی افزود: با تلاش مأموران راهداری راه ارتباطی 30 روستا باز شد، اما متأسفانه اهالی 20 روستا که در جنوب بخش بشارت واقع‌شده‌اند، از جمله پز و 19 روستای اقماری همچنان امکان تردد با خودرو را ندارند.

قهرمانی با اشاره به اینکه خودروهای سنگین امدادی راه و شهرسازی همچنان در منطقه مستقر می‌باشند،  افزود:  مأموران راهداری اداره راه و شهرسازی الیگودرز برای بازگشایی مسیر اقداماتی انجام داده‌اند اما تا زمانی که شرایط مساعدتر نشود امکان فعالیت وجود ندارد.

وی با اشاره به خساراتی که بر اثر سیلاب اخیر به زیرساخت‌های بخش بشارت واردشده افزود:  در پی جاری شدن سیل و رانش زمین مبلغ 10 میلیارد تومان به بخش‌های کشاورزی، زیرساخت‌ها، راه و شیلات این بخش واردشده است.

بخشدار بخش بشارت با اقدامات صورت گرفته جهت بازگشایی محور امام‌زاده محمد بن حسن(ع) اشاره نمود و افزود: در حال حاضر راه ارتباطی امام‌زاده باز است، اما از زائران گرامی تقاضا داریم زمان مناسب‌تری برای زیارت در نظر بگیرند.

شایان‌ذکر است، اهالی اکثر روستاهای بخش بشارت ذلقی با مشکلات عدیده‌ای از جمله دسترسی به بهداشت و درمان و به ویژه کمبود امکانات تخصصی برای مادران باردار مواجه است که اگر جاده دسترسی این بخش مسدود باشد، این مشکلات دوچندان می‌شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.