استارت منو کلاسیک با Classic Shell در ویندوز ۱۰

در ویندوز ۱۰، مایکروسافت اختیار را به دست خود کاربر قرار داد و نوعی استارت را ایجاد کرد که در آن از موزایک های معروف خود استفاده شده است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطور که می‌دانید مایکروسافت در ویندوز ۸ برای نخستین بار سنت شکنی کرد و از مترو به جای استارت ویندوزش استفاده نمود. البته متروی ویندوز ۸ با شکست مواجه شد و خیلی زود توسعه دهندگان پکی مبنی بر حذف مترو و بازگشت به همان استارت منو کلاسیک را عرضه نمودند.

اما حالا با گذشت چندی از عرضه نخستین بروزرسانی ویندوز۱۰ که  که سازگاری هرچه بیشتر اپلیکیشن ها با ویندوز را به همراه داشت، پکی مبنی بر استارت منو کلاسیک همانند ویندوزهای پیشین خود عرضه نمود تا کاربران از این حیث نیز، حق انتخاب داشته باشند و علاقه مندان به طراحی کلاسیک مایکروسافت نیز بتوانند در کنار استفاده از تازه ترین ویندوز عرضه شده مایکروسافت، محیط کلاسیک ویندوز خود را نیز داشته باشند.

استارت منو کلاسیک با Classic Shell در ویندوز ۱۰ جای گرفت!
این پک که با نام انحصاری Classic Shell عرضه شده است، به شما این امکان را خواهد داد تا در صورتی که طرفدار طراحی کلاسیک مایکروسافت باشید، بتوانید به بهترین نحو از آن در ویندوز ۱۰ استفاده نمایید.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار