مدیر عامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: دو بازیکن خارجی جدید مورد تایید کاظمی هستند و این دو بازیکن پس از آزمایشات پزشکی به ترکیب تیم اضافه می‌شوند.

عباسی: دو بازیکن خارجی جدید مورد تایید کاظمی هستند
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به طور کلی تیم سیاه‌جامگان بعد از حضور فرهاد کاظمی و با توجه به نظر سرمربی تیم تغییراتی را در ترکیب بازیکنان به وجود آورده است.

ربین سولاکا مدافع عراقی-سوئدی بازیکنی است که چند قبل با تایید کاظمی به تیم سیاه‌جامگان پیوست از طرفی دیگر قرار است یک بازیکن خارجی دیگر که سوئدی-نیجریه‌ای است به ترکیب تیم اضافه شود و این بازیکن نیز پس از حضور در تمرینات تیم مورد تایید کاظمی قرار گرفته است.

محمدرضا عباسی در خصوص جذب بازیکن جدید توضیح داد: این بازیکن در پست هافبک و دفاع چپ بازی می‌کند و اوله کرده آ فولابی آیگوسبی نام دارد. تابعیت این بازیکن سوئدی- نیجریه‌ای است و با توجه به سرعت بالایی که دارد مورد تایید کاظمی قرار گرفته است وی سابقه حضور در لیگ سوئد، آمریکا و سوئیس را نیز دارا می‌باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ربین سولاکا و اوله کرده برای انجام تست‌های پزشکی راهی تهران شده‌اندو قرار است پس از انجام آزمایشات پزشکی و در صورت تایید قراردادهایشان به صورت رسمی با سیاه‌جامگان انجام پذیرد.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان ادامه داد: باید بگویم ایمان موسوی و مهدی مناری از دیگر بازیکنانی هستند که در حال حاضر با تیم تمرین می‌کنند و برای نیم فصل دوم مورد تایید فرهاد کاظمی سرمربی تیم هستند والبته در نظر داریم با توجه به صلاحدید کاظمی بازیکنانی دیگری نیز تا شروع نیم فصل مدنظر قرار دهیم تا این بازیکنان در نیم فصل دوم به ترکیب تیم اضافه شوند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.