مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تمدید مهلت فراخوان برای متقاضیان ثبت‌نام تاکسی زائر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مرتضی عزتی با بیان اینکه زمان مراجعه برای ثبت‌نام اولیه متقاضیان تاکسی زائر تمدید شده است،اظهار کرد: فراخوان برای ارائه درخواست اولیه متقاضیان از تاریخ 14 آبان ماه آغازشده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم بیان کرد: به‌منظور ارائه فرصت بیشتر به متقاضیانی که به هر دلیل از موضوع اطلاع نداشته‌اند، مقرر شد زمان اخذ درخواست اولیه تاکسیرانان واجد شرایط برای واگذاری خودرو تاکسی زائر تا 15 آذر ماه تمدید شود.

وی گفت: این اقدام انجام‌شده تا دارندگان پروانه تاکسیرانی معتبر که در ناوگان حمل‌ و نقل تاکسی شهری فعال هستند در صورتی‌ که دارای مدرک تحصیلی دیپلم به بالا بوده و قبلاً از سهمیه خودرویی سازمان استفاده نکرده‌اند، بتوانند تا تاریخ یادشده به واحد روابط عمومی سازمان مراجعه حضوری داشته و نسبت به ارائه کتبی تقاضای اولیه اقدام کنند. 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به خودروی پیش‌بینی‌شده برای این طرح، تصریح کرد: خودروی پیش‌بینی‌شده برای این طرح سمند یا پژو خواهد بود و سازمان درصدد است تا در خصوص اخذ تسهیلات مناسب برای خرید خودروهای موصوف نیز اقدام کند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: قم ، مهلت ، فراخوان ، متقاضیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.