با هماهنگی به عمل آمده از سوی فدراسیون تنیس روی میز با آستان قدس رضوی، کاپ نایب قهرمانی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا به موزه آستان قدس اهداء خواهد شد.

 به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در این مراسم که با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و مشاور وزیر ورزش و جوانان، احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون و مسئولان آستان قدس و همچنین مدیران ورزش استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد، کاپ نایب قهرمانی تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند به موزه آستان قدس اهداء خواهد شد.

در جریان برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا که موفقیت‌های زیادی از جمله مقام هفتمی آسیا با غلبه بر تیم‌های بزرگی چون کره شمالی و هند و همچنین کسب نایب قهرمانی در بخش تیمی در میان تیم‌های دسته یک قاره برای تنیس روی میز کشورمان به همراه داشت، کاظم مستحقی راد سرمربی مشهدی تیم ملی همه این موفقیت‌ها را ناشی از الطاف الهی و محبت حضرت امام رضا (ع) نسبت به گروه اعزامی خوانده بود.  

در حال حاضر مجموعه ای منتخب از مدال‌های اهدایی قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی و نخبگان علمی کشور به بارگاه امام هشتم(ع) در گنجینه مدال و موزه مرکزی این آستان مقدس در معرض نمایش قرار دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار