نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر از انتخاب 6 کاندیدای غیر رسانه‌ای برای حضور در هیئت مدیره خانه ملت انتقاد کرد.

انتقاد رسایی به انتخاب کاندیداهایی غیر رسانه‌ای برای حضور در هیئت مدیره خانه ملتبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رسایی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جریان اعلام کاندیداها برای عضویت در هیئت مدیره مؤسسه خبرگزاری خانه ملت طی تذکری براساس ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس خطاب به ریاست خانه ملت اظهار کرد: بنده جزو کاندیداها نبودم، اما 14 نفر به عنوان کاندیدا برای عضویت در هیئت مدیره  خبرگزاری خانه ملت معرفی شدند.


وی تأکید کرد: کمیسیون تدوین آیین‌نامه 6 نفری را که انتخاب کرده است جزو اعضای این کمیسیون هستند و اشتراک دیگر این 6 نفر، نداشتن سابقه فعالیت رسانه‌ای است. زیرا اگر تجربه‌ای در این زمینه داشتند در برگه‌های اعلام رأی نوشته می‌شد.


نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: شاید از نظر ظاهر آیین‌نامه‌ای مشکلی نداشته باشد، اما درست نیست که کمیسیون تدوین آیین‌نامه نمایندگانی را انتخاب کند که تاکنون کار رسانه‌‌ای انجام نداده‌اند. 

ابوترابی‌فرد که در غیاب لاریجانی ریاست مجلس را برعهده دارد در پاسخ رسایی اظهار کرد: صحبت شما این است که انتخاب نمایندگان فعال در حوزه رسانه توسط کمیسیون تدوین آیین‌نامه کار بهتری بود، اما این امر در چارچوب آیین‌نامه  انجام شده و افراد خودشان را برای این مسئولیت نامزد کرده‌اند.

وی ادامه داد: افرادی که بالاترین رأی را داشته‌اند انتخاب شده و به نمایندگان دیگر معرفی شدند. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: مجلس ، نماینده ، رسایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار