شیوه تبلیغات آزاد درون برنامه ای بسیار قدیمی به نظر می‌رسد و گوگل پلی با سیاست جدید خود به دنبال آن است تا اپلیکیشن هایی که از تبلیغات درون برنامه ای به کسب درآمد می‌پردازند، راهی نو را برگزینند.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ در همین راستا کمپانی گوگل به تمامی توسعه دهنگان اپلیکیشن های اندرویدی با ارسال اطلاعیه ای، به ایشان متذکر شده است که تمامی اپلیکیشن های خانوادگی و کودکان از تاریخ ۱۱ ژانویه سال جدید، باید از روشی جدید برای تبلیغات استفاده نمایند و دیگر از تبلیغات درون برنامه ای رایج استفاده ننمایند.

هشدار گوگل پلی از وجود تبلیغات درون برنامه ای اپلیکیشن‌ ها

بنا بر این اطلاعیه، تمامی اپلیکیشن ها باید وجود تبلیغ درون برنامه ای را به گوگل گزارش کنند، در غیر این صورت گوگل با خاطیانی که در این زمینه صداقت به خرج نداده اند برخورد خواهد کرد.

هشدار گوگل پلی از وجود تبلیغات درون برنامه ای اپلیکیشن‌ ها

همچنین در راستای اطلاع رسانی به کاربران، در کنار هر اپلیکیشنی که دارای تبلیغات درون برنامه ای باشد، نوشته ای لیبل مانند تحت عنوان Ad-Supported Family app اضافه خواهد شد که کاربر را از این موضوع مطلب می‌نماید. البته گوگل خاطرنشان کرده است که این  قضیه شامل اپلیکیشن هایی با پرداخت های درون برنامه ای نخواهد شد و فقط تبلیغات در اپلیکیشن ها را در بر میگیرد ولی به نظر می‌رسد رفته رفته شاهد عناوین جدیدی نظیر عنوان وجود پرداخت های درون برنامه ای نیز باشیم.
هشدار گوگل پلی از وجود تبلیغات درون برنامه ای اپلیکیشن‌ ها

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


منبع: pcworld

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار