کدام تیم برنده دو گانه خواهد بود؟

تا به حال در تاریخ لیگ برتر ایران، هیچ تیمی موفق نشده است همزمان قهرمان لیگ و جام حذفی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت چهارده دوره از تاریخ لیگ برتر هیچگاه یک تیم موفق نشده است همزمان قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شود و این احتمال وجود دارد تا در لیگ پانزدهم این اتفاق بیفتد.
 
چهارشنبه 2 تیم استقلال و نفت در چارچوب جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند و این شانس برای هر دو تیم وجود دارد تا با پیروزی مقابل یکدیگر جواز حضور در مرحله بعد و دیدار مقابل تراکتورسازی را کسب کنند.
 
از سویی دیگر نیز سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر به رویارویی یکدیگر می‌روند و برنده آن بازی‌ها 2 فینالیست جام حذفی سال 95-94 را تشکیل می‌دهند.
 
اما از سویی دیگر رده‌بندی استقلال تهران با کسب 25 امتیاز صدرنشین است و شانس نخست بردن دوگانه محسوب می‌شود.
 
پس از شاگردان مظلومی، ذوب آهن و سپاهان با کسب 20 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند و این احتمال می‌رود تا این 2 تیم اصفهانی شانس‌های اول برای دوگانه شدن باشد.
 
‌تراکتورسازی تبریز و نفت تهران نیز هم اکنون با کسب پانزده و دوازده امتیاز به ترتیب در رده‌های یازدهم و دوازدهم جدول قرار گرفته‌اند.
 
حال باید دید پس از گذشت چهارده دوره از تاریخ لیگ برتر، سرانجام چه تیمی می‌تواند دوگانه لیگ برتر و جام حذفی را همزمان کسب کند یا خیر؟
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار