رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان جنوبی گفت: شرکت های خصوصی حاضر به سرمایه گذاری برای رکابزنان استان نیستند.

حمید علوی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:‌ یکی از معضلاتی که هیئت دوچرخه سواری خراسان جنوبی با آن دست و پنجه نرم می کنند جذب حامی مالی است که باعث شد تا 2 نفر از قهرمانان لیگ برترمان را به دلیل مشکلات مالی با بودجه اندک هیئت برای ادامه مسابقات بفرستیم و از سویی اعتبارات هیئت‌مان هم محدود است و کفاف نمی‌دهد می خواهیم از جیب هزینه کنیم.
 
وی در ادامه تاکید کرد: در سه سال اخیر هیچ حمایتی از ما نشده است و شرکت‌های خصوصی هم حاضر به سرمایه گذاری در این بخش و رشته ورزشی نیستند.
 
علوی در خصوص بانوان این رشته خاطر نشان کرد: در بحث فرهنگی برای بانوان این رشته شهر مشهد بسیار ضعیف عمل کرده است و بانوان باید در محیط های بسته فعالیت کنند حتی نیروی انتظامی با یکی از رکابزنان که در کنار مربی خود تمرین می کرد برخورد کرد.
 
وی تصریح کرد: باید برای بانوان فضایی به منظور رکاب زدن ایجاد شود، در کرمان 6 سال است که به دنبال ساخت یک پیست دوچرخه سواری هستند اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده است و در کل باید برای بانوان فضاهایی و قوانینی تدوین شود تا بتوانند به تمرینات خود بی هیچ دغدغه‌ای برسند.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار