معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بنیاد برکت از 713 یتیم زنجانی حمایت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سید مسعود حسینی با اشاره به همکاری موسسات خیریه و خیرین با این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام، گفت: بنیاد برکت از جمله این موارد است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد برکت در قالب تفاهم‌نامه‌ای که با این نهاد دارد، کفالت 713یتیم زنجان را متقبل شده است، عنوان کرد: این نهاد ماهیانه ۲۵۰ هزار ریال به حساب هر یتیم واریز می‌کند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه بر اساس تفاهم‌نامه کمیته امداد با بنیاد برکت اقدامات متعددی از سوی این بنیاد در حمایت از مددجویان کمیته امداد صورت می‌گیرد، ادامه داد: این بنیاد همکاری‌های لازم را در زمینه ازدواج، درمان، اشتغال و ... مددجویان انجام می‌دهد.

حسینی با اشاره به اینکه بر اساس تعهدات بنیاد برکت قرار است، 30 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه از سوی بنیاد برکت به مددجویان این نهاد اهدا شود، افزود: بر این اساس قرار است، بنیاد برکت به ازای هر یک از این 30 زوج 20 میلیون ریال اهدا کند.

این مسوول با اشاره به اینکه در بحث ایجاد اشتغال برای مددجویان نیز بنیاد برکت 2 میلیارد و 400 میلیون ریال مساعدت خواهد کرد، اضافه کرد: بنیاد برکت 100 فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت خواهد کرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس تعهدات بنیاد برکت امسال به 49 نفر از مددجویان کمیته امداد کمک هزینه درمانی پرداخت می‌کند، افزود: شناسایی مددجویان برای معرفی به بنیاد برکت به منظور کمک به آنها انجام شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب


برچسب ها: حمایت ، بنیاد ، برکت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.