اهواز؛

4پل عابر پیاده در کوت عبدالله ساخته می شود

شهردار کوت عبدالله تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در واقع تا پایان بهمن‌ماه 4پل عابر پیاده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ؛عبیاوی گفت: با توجه به اینکه اتوبان فوق یک مسیر ترانزیتی برای جابجایی مسافران و کالاهای مختلف است، این شهرداری با استفاده از جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و بدون صرف هیچ هزینه‌ای، اقدام به امضای توافقنامه احداث چهار دهانه پل عابر پیاده در نقاط تعیین شده از اتوبان کرده است.

توافقنامه ساخت چهار دهانه پل عابر پیاده در مسیر اتوبان امام علی (کوت عبدالله) با توجه به بار ترافیکی سنگین مسیر و حوادث ناگوار منجر به فوت و جرح و همچنین سرعت بالای خودروهای سنگین و سبک عبوری در مسیر این اتوبان با بخش خصوصی امضا شد

وی افزود: با توجه به اینکه اتوبان فوق یک مسیر ترانزیتی برای جابجایی مسافران و کالاهای مختلف است، این شهرداری با استفاده از جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و بدون صرف هیچ هزینه‌ای، اقدام به امضای توافقنامه احداث چهار دهانه پل عابر پیاده در نقاط تعیین شده از اتوبان کرده است.

عبیاوی بیان داشت : قطعاً ساخت پل‌های فوق موجب سهولت در تردد عابران، کاهش حوادث ناگوار و اطمینان اولیای دانش آموزان برای تردد فرزندان خود می‌شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.