فرمانده انتظامی استان اصفهان از آماده‌باش پلیس در طرح ويژه انتظامی و ترافيكی اربعين حسينی(ع) برای تامين امنيت مسيرهای تردد زائران اباعبدالله حسین(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سردار "عبدالرضا آقاخاني" گفت: با توجه به اينكه استان اصفهان در مركز كشور قرار گرفته و بسياري از زائران حسيني(ع) نيز از اين مسير عبور مي‌کنند به همين منظور طرح ويژه انتظامي و ترافيكي اربعين در سطح راه‌هاي شهري و برون شهري استان كليد خورده است.

وی افزود: بالاترين توان و نيرو براي كمك به زائران اربعين حسيني در نظر گرفته شده و ان‌شاء الله اين حركت عظيم الهي كه به عنوان بزرگترين رزمايش جهان اسلام به شمار مي‌آيد بدون مشكل خاصي انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انجام خدمات مضاعف پليس گذرنامه براي تسريع در انجام خدمات‌دهي به مردم استان خبر داد وگفت: از آنجا كه امسال امكان سفر به كربلا بدون داشتن گذرنامه وجود ندارد در همين راستا عمليات رسيدگي و صدور گذرنامه به متقاضيان سفر كربلا در پليس گذرنامه استان با سرعت در حال انجام است و تمام تلاش‌ها صورت گرفته تا در اسرع وقت گذرنامه‌ها به دست متقاضيان برسد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: اجرا ، طرح ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.