لرستان؛

برگزاری 205 جلسه در حوزه مواد مخدر در لرستان

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: 205 جلسه در حوزه مواد مخدر طی 8 ماهه نخست سال در لرستان برگزار شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛  غلامرضا آقا میرزایی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی ما در طول هشت ماه گذشته ساماندهی کمپ‌های ترک اعتیاد بوده است که بر این اساس 34 کمپ غیر مجاز در سطح استان شناسایی شد و برای نیمی از آنها که شرایط لازم را داشتند، مجوز صادر شد و مابقی نیز تعطیل شدند.


وی توجه به حوزه پیشگیری از اعتیاد را بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری از اعتیاد، با تفاهم نامه‌ایی که با آموزش و پرورش استان منعقد شده است، طی سال تحصیلی جاری 300 هزار معلم و دانش‌آموز لرستانی آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری از اعتیاد را فرا می‌گیرند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: تهیه شناسنامه جدید در همه شهرستان‌ها به تفکیک حوزه اعتیاد و مواد مخدر یکی دیگر از برنامه‌هایی است که بزودی انجام می‌شود.


آقا میرزایی به برگزاری جلسات متعدد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان اشاره کرد و افزود: در هشت ماهه نخست سال‌جاری در مجموع 205 جلسه توسط این شورا برگزار شده است که در مدت زمان مشابه سال گذشته فقط 90 جلسه برگزار شده بود.

انتهای پیام/ف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.