معاون حج و زیارت استان ایلام گفت: دفتر نمایندگی موقت کنسولی عراق در ایلام که اوایل هفته گذشته راه اندازی شده است فقط ویزای به صورت گروهی برای زوار اربعین صادر می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حسن نیک روش اعلام کرد: به هیچ عنوان ویزای انفرادی برای زوار جهت سفر به عتبات عالیات در این دفتر صادر نمی شود و متقاضیان باید در گروه های حداقل پنج نفره درخواست ویزا کنند.

نیک روش اضافه کرد: از اوایل هفته گذشته و با آغاز بکار دفتر کنسولگری موقت عراق در ایلام تاکنون یک هزار و 200 فقره ویزای گروهی برای زوار متقاضی شرکت در آیین اربعین حسینی صادر شده است.

وی افزود: برخی از مردم بر این باورند که می توانند با ارائه کارت ملی بدون داشتن گذرنامه و ویزای عراق همانند سال گذشته به کربلای معلی بروند که این تصور درست نیست چون زائران برای خروج از کشور باید گذرنامه و ویزا همراه داشته باشند در غیر این صورت از خروج آنها جلوگیری می شود.

نیک روش اظهار کرد: نرخ ویزا برای هر نفر 30 دلار است و زوار می توانند بصورت گروه های پنج تا 10 نفره و حتی 20 نفره نسبت به ارائه تقاضای ویزا برای سفر به عراق از طریق نمایندگی های کنسولی عراق در کشورمان از جمله در ایلام اقدام کنند.
 
 
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.