مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی زنجان از آمادگی 100 درصدی جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در حوزه تامین سوخت از طریق جایگاههای مسیر پرتردد زائرین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی زنجان گفت :مراسم اربعین و راهپیمایی نجف اشرف تا کربلای معلی از بزرگترین رخدادهای عالم تشیع و اسلام می باشد و این شرکت آمادگی کامل دارد که سوخت مورد نیاز زائرین را در مسیرهای پرتردد تامین نماید.

عباسی افزود: مسیرهای تبریز – زنجان ، زنجان – قزوین و همچنین زنجان – بیجار از مسیرهای پرتردد زائرین اربعین حسینی می باشد که تعداد 14 جایگاه این مسیرها بصورت رفت و برگشت 24 ساعته آماده ارائه وظیفه و خدمات رسانی به زائرین محترم می باشد و در این زمینه نیز بازرسی ها و نظارتها بر حسن اجرای خدمات رسانی و رصد نمودن تردد توسط منطقه زنجان بصورت 24 ساعته خصوصاً در مسیر های تردد زائرین صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: خدمت به زائرین ازبعین حسینی مایه سرافرازی و عزت است و آنرا نیز تکلیف و وظیفه خود می دانیم و امید این را داریم که با خدمات رسانی و انجام تمهیدات لازم تردد زائر ین محترم اربعین حسینی بصورت روان و بی دغدغه صورت پذیرد .


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.