با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چطور می توانید از این پس به صورت سه بعدی مثل عکاسان هالیوودی عکاسی کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، عکس هایی که ما توسط گوشی های هوشمند خود ثبت می کنیم در بیشتر مواقع یا در تمامی مواقع ممکن است به صورت دو بعدی باشند. با این نوع از تصاویر شاید شما نتوانید مناظر مورد نظر خود را به طور کامل در تصویر ثبت کنید.

چگونه می توانید عکاس هالیوودی شوید ؟

اگر که شما با این مشکل و یا مشکلات مشابه آن در گرفتن تصاویر خود مواجه هستید برنامه Fyuse می تواند برای شما مناسب باشد. با این که برنامه های تولید شده برای گرفتن تصاویر سه بعدی زیاد هستند با این حال هر کدام از این برنامه ها دارای معایبی می باشند.
این برنامه توانایی گرفتن تصاویر مورد نظر شما را به صورت سه بعدی دارد و شما می توانید تصاویر مورد نظر خود را به صورت ۳۶۰ درجه ثبت کنید.
در گرفتن اینگونه تصاویر شما با هیچگونه محدودیت زمانی مواجه نخواهید بود چرا که در دیگر برنامه های مشابه، شما در گرفتن تصاویر خود دارای محدودیت زمانی بودید که خوشبختانه در این برنامه این محدودیت به کلی از بین رفته است و شما می توانید با خیال راحت تصاویر خود را ثبت کنید. تنها محدودیت این برنامه برای شما، در سیستم عامل دستگاه هوشمندتان می باشد چرا که برای نصب برنامه در سیستم عامل اندروید باید نسخه آن حداقل ۴٫۳ و در سیستم عامل های iOS حداقل باید iOS 8 باشد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
برچسب ها: موبایل ، عکاسی ، سه بعدی ، fyuse
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار