مدیر حج و زیارت استان کرمان گفت:کنسولگری موقت عراق در کرمان تاکنون 19 هزار و 403 ویزا برای زائران اربعین صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان روح الله پورشعبان افزود: ویزاهای صادر شده مربوط به زائران استانهای کرمان ، سیستان و بلوچستان و فارس است.

سرهنگ حمید مستعلی زاده رئیس اداره گذرنامه استان کرمان نیز دراین نشست گفت: برای تسریع در روند کار زائران اربعین ساعت کاری ادارات گذرنامه استان کرمان از ساعت 14 تا 21 تمدید شده است .

کنسولگری موقت عراق در کرمان هفته گذشته کار خود را آغاز کرد و مسئولان کاروانهای زیارتی کرمان و برخی استانهای همجوار از مراجعه به پایتخت برای دریافت ویزا بی نیاز شدند.

بگفته روح الله پورشعبان مدیر حج و زیارت استان کرمان تاکنون 55 هزار و 406 کرمانی برای حضور در مراسم اربعین حسینی ثبت نام کرده اند که از این تعداد روند ثبت نام بیش از 25 هزار نفر تکمیل شده و بسیاری از انها سفر خود را آغاز کرده اند و مراحل ثبت نام بقیه در حال نهایی شدن است .

پورشعبان افزود: از میان کسانیکه ثبت نام آنها کامل شده است 17 هزار و 51 نفر تقاضای سفر با اتوبوس به سمت کربلای معلی را دارند ، 158 نفر تقاضای سفر با هواپیما ، سه هزار و 108 نفر تقاضای سفر با وسیله شخصی و 430 نفر هم تقاضای سفر با مینی بوس را کرده اند.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: صدور ، ویزا ، اربعین ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.