تیم‌های پرسپولیس و استقلال اهواز درحالی قرار است رو در روی هم قرار بگیرند که باوجود استقبال کم تماشاگران حضور ماموران یگان ویژه روی سکوها قابل توجه است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال اهواز از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

*در حالی که حدود یک ساعت به برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال اهواز زمان باقی مانده اما کمتر از 20 تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند.

* تدابیر شدید امنیتی در ورزشگاه آزادی برقرار است و به همین دلیل اتومبیل‌ها و افرادی که قصد عبور در ورزشگاه آزادی دارند مورد تفتیش قرار می‌گیرند.

* با وجود اینکه بیشتر سکوهای ورزشگاه آزادی خالی است، اما تعداد زیادی مأمور یگان ویژه، روی تمام سکوها مستقر شده‌اند.

* اتوبوس بازیکنان تیم پرسپولیس در ساعت 14 و 50 دقیقه وارد ورزشگاه آزادی شد

* تیم داوری این بازی از ساعت 15 به زمین آمدند و وضعیت چمن و دروازه‌ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

* بعد از ورود هر دو تیم به ورزشگاه مربیان پرسپولیس و استقلال اهواز داخل زمین آمدند و موانع تمرینی را برای گرم کردن قبل از بازی روی زمین چیدند. 

* به دلیل اینکه تمرین امروز استقلالی‌ها در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی دیر تمام شده بود برخی از بازیکنان این تیم در زمان خروج از استادیوم با هواداران پرسپولیس رو در رو شدند و برخی از هواداران پرسپولیس برای تعدادی از مربیان و بازیکنان تیم استقلال کری می‌خواندند.

* پرسپولیسی ها بعد از مدت ها با لباس قرمز به میدان خواهند آمد.

* پلاکارد تصویر هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس، روی سکوها به نمایش در آمد.

* ایمان صادقی دروازه بان تیم پرسپولیس که امروز حکم محرومیتش بخشیده شد به عنوان دروازه بان ذخیره در لیست 18 نفره برانکو ایوانکوویچ قرار دارد.

*برانکو ایوانکوویچ امروز از ورزشگاه کارگران بازدید کرده و این ورزشگاه را برای برگزاری تمرینات پرسپولیس مورد تایید قرار داده است. همچنین او از مسوولان باشگاه خواسته تا فیلم بازی نفت مقابل سپاهان را در اختیار کادر فنی قرار دهند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال اهواز از ساعت 16 و 20 دقیقه آغاز می‌شود.






*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار