این‌بار در رخدادی عجیب پلیس یک خودروی هوشمند را به جرم سرعت بسیار پایین جریمه کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت گوگل به تازگی خودروی خود به نام google car را برای انجام تست‌های دقیق‌تر وارد اتوبان‌های جاده‌ای خاصی در ایالات متحده کرده است.

گفتنی است،‌ بر همین اساس به تازگی یکی از این خودروها توسط پلیس رانندگی در ایالات متحده به دلیل سرعت بسیار کم جریمه شده است. 

حرکت لاک پشتی خودروی گوگل همه را کلافه کرد + تصاویر

در جاده مذکور وسایل نقلیه باید با سرعت 35 متر بر ساعت حرکت می‌کردند اما خودروی گوگل با سرعت 25 متر بر ساعت به حرکت پرداخته است.

کارشناسان گفته‌اند با توجه به سرعت بسیار بالای خودروهای سواری در جهان و علاقه انسان ها به رانندگی با سرعت بالا، استفاده از خودروی گوگل می‌تواند به شکست منجر شود و افراد اندکی آن را خریداری کنند.

حرکت لاک پشتی خودروی گوگل همه را کلافه کرد + تصاویر

چندی قبل نیز در تاریخ یک ماه جولای سال جاری میلادی خودروی بدون راننده گوگل دچار یک تصادف شدید با یک خودروی سواری دیگر شد که مسافران خودروی گوگل به بیمارستان منتقل شدند اما به دلیل جراحات بسیار سطحی و تنها ضرب دیدگی از بیمارستان مرخض شدند. 

در حال حاضر شرکت‌های خودرو ساز فراوانی در دنیا و حتی شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات چون اپل به ساخت خودروهای هوشمند بدون راننده روی آورده‌اند. 

شرکت گوگل پس از علنی شدن تصویر توقف باش توسط نیرهای پلیس با خودروی خود مجبور به اعلام رسمی مشکل سرعت بسیار پایین خودروهای خود شده‌اند‌. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار