رئیس كمیته لیگ و مسابقات فدراسیون كاراته گفت: تیم های حاضر در لیگ های پسران از سطح فنی بالایی برخوردارند و رقابت هایشان تنگاتنگ است.

محمد علی زمانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: استقبال از این مسابقات خوب بوده و رقابت ها تنگاتنگ و نزدیك به هم است ، حتی تیم هایی كه نتوانستند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا كنند نیز در سطح خوبی قرار داشتند و امتیازشان نزدیك بود و حریفانشان را با مشكل روبرو كردند  .
 
زمانی ادامه داد : به طور مثال  تیم رسپینا زاهدان كه برای اولین بار است كه از استان سیستان بلوچستان در كومیته جوانه ها شركت كرده ، به واقع حریف خیلی سرسختی برای حریفانش بود و با امتیاز و اختلاف كمی نتیجه را واگذار كرد . سایر تیم ها نیز به همین صورت و در همین شرایط بودند و از سطح فنی مناسبی برخوردار بودند .  
 
رئیس كمیته لیگ و مسابقات فدراسیون كاراته بیان داشت : در كاتا نیز به همین صورت بود و تیم شوتوكان ISKF  قمر بنی هاشم تیران از استان اصفهان و تیم ایتوسوكای جنوب غرب تهران ، تیم هایی بودند كه حریفان سرسختی برای رقبایشان بودند .  
 
زمانی اظهار امیدواری كرد و بیان داشت :  من فكر می كنم با این استقبال خوب و با توجه به برنامه هایی كه برای تیم ها صورت گرفته است سال آینده ، شاهد استقبال و همچنین كیفیت خیلی بالاتری در مسابقات  باشیم .  
 
زمانی ادامه داد : در این مرحله كه روز پنجشنبه برگزار شد تیم های صعود كننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند و در ادامه و در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها ، در هر لیگ تیم های اول گروه 1 با تیم دوم گروه 2 و تیم های اول گروه 2 با تیم دوم گروه 1 رقابت خواهند داد و تیم های برتر به فینال راه پیدا می كنند و تیم های بازنده هم دیدار تداركاتی را برگزار  می كنند .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار