وضعیت خرسندنیا تا عصر امروز مشخص می شود

معاونت پزشکی باشگاه استقلال گفت: درصدد هستیم تا با انجام ام آر آی وضعیت خرسندنیا را تا عصر امروز مشخص کنیم.

وضعیت خرسندنیا تا عصر امروز مشخص می شودنوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مصدومیت خرسندنیا هافبک دفاعی استقلال اظهار داشت: باید بگویم خرسندنیا درحال انجام فیزیوتراپی است و با توجه به ضربه شدیدی که به مچ پای این بازیکن وارد شده برای خرسند نیا مشکل اسیب‌دیدگی به وجود آمده است اما درصدد هستیم تا وضعیت این بازیکن را بعد از انجام عکسبرداری و ام آر آی مشخص نماییم البته باید یادبگیریم وضعیت این بازیکن تا عصر امروز مشخص می شود.

وی در خصوص شرایط استقلال توضیح داد: به طور کلی همدلی قابل قبولی بین اعضای تیم وجود دارد و بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را به کار می گیرند و به نوعی همه چیز دست به دست هم داده تا استقلال شرایط خوبی را تجربه کند و ما هم به نوعی وظیفه مان را به خوبی انجام می دهیم و اگر با بازیکن مصدومی مواجه می شویم سعی می کنیم از هر لحاظ رسیدگی های لازم را انجام دهیم تا تیم مشکلی نداشته باشد. از طرفی دیگر باید بگویم هفته گذشته سید مهدی رحمتی و انصاری نیز مشکل اسیب‌دیدگی داشتند که به لطف خداوند همه چیز خوب پیش رفت و خوشبختانه با رفع مصدومیت بازیکنان تیم توانست یک موفقیت دیگر، در کارنامه خود به ثبت برساند.

نوروزی افزود: یکی از اتفاقات‌هایی که خیلی برای ما ارزشمند و مهم به شمار می آمد این بود که محسن کریمی با توجه به مصدومیتی که پیدا کرده بود جراحان عنوان کردند که وی باید جراحی کند اما با توجه به ارزیابی و پیگیری‌هایی ؟ که انجام دادیم در نهایت توانستیم آسیب‌دیدگی این بازیکن را بدون عمل جراحی رفع کنیم. یکی از نکات مثبت و مهم این است که جراحی‌ها را کم کنیم چرا که باید بگویم هر چه این زمان نقاهت زیادی را در بر می گیرد و ما درصدد هستیم تا جلوی جراحی‌‌ها را بگیریم و کمتر به جراحی بپردازیم و سعی کنیم حتی الامکان و تا جایی که می شود بدون عمل جراحی مصدومیت ها را رفع کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به طوری که با حمایت مسئولان باید فضای آموزشی بیشتری دراختیار پزشکان تیم های ما قرار بگیرد چرا که ورزشکاران سرمایه ملی ما هستند و از این‌ رو بتوانیم کارهای بزرگ را برای ورزشکاران بهتر انجام دهیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: فوتبال ، فوتسال ، خرسند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار