گلر اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران معتقد است این تیم، سال آینده با همین کادر فنی به جایگاهی می‌رسد که هیچ تیمی توان مقابله با آن را نخواهد داشت.

 نیما نکیسا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جایگاه پرسپولیس در جدول با توجه به بازی قابل قبول بیان کرد: دراین فصل پرسپولیس خیلی خوب بازی می‌کند و توانسته هواداران را از بازیشان راضی نگه دارند.
 
اما فکرمی‌کنم بعضی عوامل هستند که دلیل نتیجه گیری ضعیف پرسپولیس هستند.

تامین نشدن مالی بازیکنان، از دست دادن هادی نوروزی و برخی حاشیه‌های تیم این نتایج را برای پرسپولیس در پی دارد.
 
وی ادامه داد: فکر می‌کنم پرسپولیس با همین ترکیب و کادر فنی در فصل تیم وحشتناکی خواهد شد و هیچ تیمی نمی‌تواند مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن داشته باشد.
 
گلر اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برانکو ایوانکویچ ابراز کرد: برانکو مربی صاحب سبکی است و مدیر عامل باشگاه با اطلاع از این موضوع در دو مقطع پای برانکو ایستاد و این می‌تواند نوید روزهای خوش را برای پرسپولیس داشته باشد.
 
وی افزود: هر مربی و بازیکنی اگر احساس کند امنیت شغلی در تیم دارد به طور حتم تمام توان خود را می‌گذارد و پرسپولیس به روزهای ایده آل خود باز خواهد گشت.
 
نکیسا در پایان خاطر نشان کرد: همه هواداران و پیشکسوتان امید زیادی به این تیم دارند و افزایش روحیه بازیکنان آن تیم سرخپوش همیشگی را خواهد ساخت.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار