عضو مجلس خبرگان گفت: دشمن برای انتخابات مجلس و خبرگان برنامه دارد، ما تا رهبر معظم انقلاب را داریم هیچ غمی نداریم.

دشمن برای انتخابات مجلس و خبرگان برنامه دارد/مطیع رهبری نباشیم، شدیدا ضربه می‌خوریم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  آیت‌‌الله موحدی کرمانی عضو مجلس خبرگان رهبری در دومین همایش مالک اشتر که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: همه ما آرزو می‌کنیم درب شهادت باز باشد تا ما بتوانیم به آن برسیم.

وی ادامه داد: شما بسیجیان عزیز برای دفاع از این کشور اسلامی آماده شده‌اید. ما در سطحی قرار داریم که در رأس آن انبیاء و ائمه قرار دارند. قرآن کریم می‌فرماید اگر دفاع نباشد، طاغوت‌ها پیشروی می‌کنند و کار به جایی می‌رسد که هیچ اثری از نماز و مسجد و روزه نخواهد بود. اگر دفاع نباشد دشمن به راحتی پیش می‌رود تا آنجا که کره زمین را فساد و تباهی فرا می‌گیرد.

آیت‌الله موحدی کرمانی اظهار داشت: بسیج در جایگاه مدافع است. گروه ممتاز جامعه که آمرین به معروف و ناهیان از منکر هستند. آنها که راه انبیاء را ادامه می‌دهند. حضرت علی(ع) در بستر شهادت فرمودند: امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنید که اگر این دو از جامعه برود ولایت الهی رفته و ولایت اشرار می‌آید. اگر می‌خواهید انقلاب اسلامی بماند باید نهی از منکر و امر به معروف رواج داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در این جهان پرغوغا تبلیغات گمراه کننده‌ای وجود دارد که انسان‌ها را گمراه می‌کند. انسان‌هایی که گمان می‌کنند کار درست را انجام می‌دهند اما اشتباه‌ترین کار را می‌کنند مانند داعشی‌ها. تبلیغات در جهان امروز غوغا می‌کند، زمانی که تعداد گمراهان زیاد است تنها کسانی که متمسک به حجت خدا هستند می‌توانند به سعادت برسند، کسانی که در کنار ولی امر هستند سعادتمند خواهند شد.  شما این امر را در 8 سال دفاع مقدس نشان دادید و ثابت کردید در مقابل ولی فقیه مطیع هستید.

َآیت‌‌الله موحدی کرمانی اظهار داشت: بسیجیان باید قدر خود را بدانند یکی از عوامل سرسختی انسان این است که کرامت خود را تشخیص ندهد و شما بسیجیان پیرو راه انبیاء و در زمره مدافعین هستید شمایی که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنید و متمسک به حجت هستید.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر بسیج می‌خواهد موفق شود باید در فکر خودسازی باشد. بسیجی باید در صف مقدم نماز جماعت باشد، بسیجی باید در مسجد حضور داشته باشد، بسیجی باید در خانه و جامعه الگو باشد. او باید طوری رفتار کند که همه از این تبعیت کنند. بسیجی باید عالم به زمان باشد. رهبری بارها در مورد انواع نفوذ هشدار دادند بسیجیان باید چشم و با تذکرات خود راه نفوذ را ببندند.

آیت‌الله موحدی کرمانی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن برای انتخابات مجلس و خبرگان برنامه دارد، مبادا مجلسی مانند مجلس ششم روی کار بیاید که خون به دل رهبری کند. ما تا رهبر  معظم انقلاب را داریم هیچ غمی نداریم. اگر امروز مطیع رهبری نباشیم شدیدا ضربه می‌خوریم.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار