اپلیکیشن فایل کمندر یکی از مشهورترین ها در زمینه مدیریت فایل است و می توان از آن به عنوان نخستین گزینه نام برد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اغلب اپلیکیشن های مدیریت فایل اندروید کاربردی شبیه به هم دارند و تنها در ویژگی های ظریفی با یکدیگر متفاوت اند که در اصل، همین نکات ظریف است که یک فایل منیجیر خوب را از یک فایل منیجیر ضعیف جدا می کند.

در این گزارش با معرفی ۵ اپلیکیشین برتر در زمینه مدیریت فایل اندروید، شما را در انتخاب بهتر راهنمایی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل اندروید کدامند؟

1 – File Commander : ساده و استفاده آسان

اپلیکیشن فایل کمندر یکی از مشهورترین ها در زمینه مدیریت فایل است و می توان از آن به عنوان نخستین گزینه نام برد. در کنار رابط کاربری زیبای خود، توانایی دسته بندی فایل های شما بر اساس فیلم ها، تصاویر، اسناد، موسیقی و دانلود را دارا می باشد. به عنوان مثال شما اگر فولدر Pictures یا عکس ها را بفشارید، تمامی فولدرهای موجود در حافظه شما که دارای عکس می باشند را برای شما نمایان می کند. این اپلیکیشن علاوه بر قابلیت های رایج نظیر کپی ، پیست و … امکان همگام سازی فایل ها با فضاهای اشتراک گذاری گوگل درایو، دراپ باکس و غیره را نیز دارا است.

بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل اندروید کدامند؟


2 – File Manager HD : بهترین گزینه برای پیدا کردن آخرین فایل ها

فایل منیجیر HD توسط کمپانی Cheetah Mobile  ساخته شده است. جالب است بدانید برنامه بهینه سازی محبوب Clean Master نیز ساخته ی این تیم کمپانی است. یکی از چیزهایی که این اپلیکیشن را از سایر اپلیکیشن های هم سوی خود متمایز می سازد، نمایش آخرین فایل های انتقال یافته، دانلود شده و اضافه شده به اسمارت فون شما می باشد که به صورت پیش فرض در صفحه نخست این فایل منیجر قرار دارد.

بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل اندروید کدامند؟

۳ – AnTek Explorer : تجربه دسکتاپ در اندروید

اپلیکیشن مدیریت فایل AnTek Explorer تا به اینجا کمی از ۲ اپلیکیشن بالا دارای محیط کاربر پسندتری  می باشد. یکی از دلایل محبوبیت بالای این فایل منیجر علاوه بر سرعت بالای آن، رابط کاربری دسکتاپ مانند آن با قابلیت درگ دراپ می باشد که به خوبی در این اپلیکیشن برنامه ریزی شده است.


بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل اندروید کدامند؟


۴ – Root Browser : بهترین گزینه برای اسمارت فون های روت شده

این اپلیکیشن، بهترین انتخاب برای دستگاه های روت شده می باشد و به عنوان یک فایل منیجر کاملاً کاربردی شناخته شده است. روت بروزر به شما امکان تعیین سطح دسترسی و دست بردن در تغییر فرمت فایل ها را می دهد. اگر دستگاه شما روت نیست ، مطمئناً باید انتخاب های دیگری داشته باشید زیرا این اپلیکیشن مخصوص دستگاه های روت شده است.

بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل اندروید کدامند؟


۵ – ES File Explorer : انتخاب نخست

اگر از من بپرسند که در بین این ۵ اپلیکیشن کدام یک را به عنوان مدیریت فایل اسمارت فون خود برمیگزنم ، بدون شک انتخاب من ES File Explorer خواهد بود. این فایل منیجر با دسته بندی منطقی فایل های موجود در حافظه شما بر اساس عکس ، موزیک، فیلم، اسناد و اپلیکیشن کار را بیش از حد برای شما آسوده می کند.

علاوه بر آن می توانید با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی فایل های خود را با سرعت بالا به سایر دستگاه ها ارسال نمایید.

بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل اندروید کدامند؟


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۴
شارژ موبایله چه زود تموم شده همش دوساعت نگه داشته
United States of America
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
هیچکدوم fx نمیشه!
آخرین اخبار