همدان؛

ضرورت رعایت عفاف و حجاب و گسترش این فرهنگ در جامعه

نماینده ولی فقیه در استان همدانبه ویژه در بین نسل جوان و بانوان تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت الله محمدی در خطبه های نماز جمعه همدان گفت : جامعه دیندار اسلامی باید نسبت به تقویت معارف و ارزش های اسلامی به ویژه حجاب و تقوا حساس باشد و واکنش نشان دهد .

وی همچنین به موضوع ضرورت گسترش فرهنگ کتاب وکتابخوانی در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد : گزارش ها حاکی از پایین بودن سرانه مطالعه در کشور است .

امام جمعه همدان هوشیاری مردم به ویژه مسئولان را در برابر توطئه های دشمنان خواستار شد و گفت : دشمن در صدد نفوذ است و باید هشدارهای رهبر معظم انقلاب را در این زمینه جدی گرفت .

آیت الله محمدی به حملات تروریستی داعش در فرانسه هم اشاره و تصریح کرد : داعش موجب نا امنی در این کشورشده است و مردم فرانسه هم اکنون به دولتمردان خود می گویند ما آزادی نمی خواهیم برای ما امنیت تامین کنید .

وی با اشاره به اینکه امروز رعب و وحشت ناشی از حضور داعش در میان کشورهای اروپائی فراگیر شده است ، افزود : مردم اروپا باید بدانند که مردم مظلوم سوریه 5 سال است که با این رعب و وحشت زندگی می کنند .

خطیب نماز جمعه همدان گفت : با وجود این آمریکائیها اعلام کردند بشار اسد باید از حکومت کنار برود ، سوریه همراه بشار اسد نجات پیدا می کند و داعش نابود خواهد شد .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.