آمریکا و صهیونیست ها می خواهند مسئله ی استکبار ستیزی را به جنگ صلیبی بین مسیحیت و اسلام بیاندازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ ایت الله علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه امروز خاطر نشان کرد: امروز آنچه مهم است مسئله نقش آفرینی بسیج در همه ابعاد زندگانی اجتماعی ما در حوزه امنیت است.

وی افزود: مسئله فکر امام برای بنیان بسیج یک الهام و امداد غیبی است از ناحیه وجود امام زمان علیه سلام در زمانی که آمریکا تهاجم نظامی اش را از طریق طریق صحرای طبس انجام داد و این تهاجم شیطانی امریکا با مدد غیبی پروردگار رسالت طوفان شن که دیده شدو ذلت امریکا ثابت شد. 

امام جمعه مشهد در ادامه گفت: همزمان با این امر باعث شد که امام  بسیج تشکیل دهند لذا مسئله تاسیس بسیج یک الهام غیبی در کنار امداد غیبی بود. 

وی تصریح کرد: امروز مردم ما در این منطقه احساس امنیتی که دارند به خاطر نیروهای مسلح ما در سپاه و نیروی انتظامی و عمدتاً به خاطر حضورمردم ما در عرصه دفاعی به وسیله ی نهاد مقدس بسیج است . 

در مهد تمدن فرنگ هم اکنون مردم در چه وضعیتی هستند و نمی توانند طاقت بیاورند؛ جامعه و نظام ما از امنیت ارزشمندی برخوردار است در حال حاضر در فرانسه چه خبر است.

 قضیه تروریستی حمله به فرانسه به عنوان یک جریان انسانی از نظر ماست اما در این محکومیت تبعیضی در دنیا اتفاق افتاد که نارواست.

در چند ساعت پیش از حادثه ی فرانسه شیعیان و مسلملنان لبنان در برج البراجنه در آتش انفجار جریان تکبیری تروریستی وهابی ناپاک سوختند و صدایی از کسی بلند نشد و در کشوری غربی مثل همان اتفاق انجام شد و تمام دستگاه های جهانی برآشفته شدند، همه ی آنان انسان بودند. 

در کشور انقلابی خودمان هم از این تبعیض استقبال شد،بعد از جریان فرانسه، به این کشور تلفن شد و ابراز تاسف انجام شد و تسلیت گفته شد اما بعد 48 ساعت به بیروت تلفن کردند و تسلیت گفتند این یعنی تبعیضی که نه تنها فضای دنیا را گرفته بلکه فضای ما را هم گرفته است و این ناروا و ناگوار است. 

مردم بیروت مسلمان و شیعه بودند که باید مورد توجه قرار می گرفتند، این تبعیض به هیچ وجه قابل قبول نیست، داعش مولود و پدید آورده ی غرب و اروپاست، چرا که از 30 سال قبل در غرب، مساجد رسمی دست وهابیت ها بود.

تبلیغ نظامی که می خواهد اسلام ناب و مبانی بر ترحم در دنیا توسعه دهد، جلویش را گرفتند و وهابیت دست ساز انگلیسی 2 قرن قبل به اسم اسلام در اروپا آزاد شد و نتیجه این شد که در حال حاضر بیش از 2 هزار نفر از اعضای داعش فرانسوی اند و مسلمان کشی راه انداختند و در فرانسه سازماندهی و تشکیلات دارند، برخی داعشی که در سوریه میجنگند تحت کنترل فرانسه اند. 

تحلیل این مسئله چند احتمال دارد اول اینکه تلاش ایران و سوریه و روسیه و حزب الله برای سرکوب داعش و تروریست ها، باعث شد که آنان عصبانی شود و اربابان و به حامیان خودشان حمله کنند و به قولی سگ حار پاچه ی صاحبش را گرفته است.

احتمال بعدی این که مردم از حادثه ی 11 سپتامبر خبر دارند که صهیونیست ها سه هزار آمریکایی را کشتند تا زمینه ی حمله به عراق و افغانستان پیدا کنند. واقعیتی ست که 11 سپتامبر افشا شده با این جنایتگری صهیونیست ها و امریکا، از کجا معلوم که این حمله به مردم فرانسه هم از جنس 11 سپتامبر نباشد؟ این مسئله را راه انداختند که مسئله ی جنگ را برای مردم اروپا معلوم کنند. چون با هر برنامه ی جنگی، هم اروپایی ها و هم امریکایی ها مخالفت کردند.

ایت الله علم الهدی بیان داشت: برای این که مردم را توجیه کنند که دست از دخالت جنگی بردارند این قصه را برای توجیه مردم خودشان راه انداختند و عده ای از مردمان خودشان را کشتند که عده ای دیگر از مردمانشان را توجیه به جنگ کنند.

احتمال سوم این است که امریکا و صهیونیست ها می خواهند مسئله ی استکبار ستیزی را به جنگ صلیبی بین مسیحیت و اسلام بیاندازند.

دنیای اسلام در یک فضای قوی استکبارستیزی به سر میبرد، اسلام حراسی در آن جا رایج شود تا مسیحی ها و مسلمانان به جان هم بیفتند.

احتمال چهارم این است که نوع عملیات اسراییلی است.

وی در پایان گفت:بچه کشی، زن کشی، پیرمرد کشی و خانه ها را خراب کردن کار اسراییلی و صهیونیستی است، کیست که نداند داعش حرکتی اسراییلی است چرا که گفتند ما عامل نگهدارنده ی اروپاییم و اگر ما نباشیم مسلمانان اروپا را نابود خواهند کرد، برای تثبیت این ادعا، اروپایی ها را بیدار می کنند که برای نگهداری شان از خودشان کمک بگیرند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.