نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مشی اعتدالی دولت تدبیر و امید زمینه همدلی و آرامش هر چه بیشتر را در کشور ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ غلام محمد زارعی در نشست هم اندیشی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشکل های کارگری، کارفرمایی، تعاونی ها و تشکل های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: مشی اعتدالی دولت تدبیرو امید که متفاوت ازدوجریان افراط و تفریط است ،مایه امید مردم شده است.

زارعی ابراز داشت:بیکاری و نبود فضای اشتغال از معضلات مهم کهگیلویه و بویراحمد است که برای رفع آن باید چاره اندیشی شده و مسئولان کشوری نیز در این زمینه همکاری و حمایت کنند.

وی برلزوم سرمایه گذاری شرکت شستا دراین استان تاکید کر و افزود: حل مشکل بیکاری این استان توسعه نیافته در زمینه صنعت و اشتغال نیاز به سرمایه گذاری شستا و دیگر شرکت ها وبنگاه های اقتصادی دولتی وخصوصی است.

وی در بخشی از سخنان خود بابیان اینکه برخی از مسئولان اجرایی کشور در سفر به کهگیلویه و بویراحمد به جای سفر به مرکز این استان به سایر شهرهای استان می روند،برلزوم برنامه ریزی این سفرها از مرکز استان وشهرستان ها تاکید کرد.

وزیرتعاون کارو امور اجتماعی که روز پنجشنبه از فرودگاه دوگنبدان مرکز گچساران به این استان سفرکرده بود تصریح کرد: دوگنبدان ک شهر قدیمی ودارای بافت کارگری است و سفرکاری ما هر ساله در چنین روزی به مناسبت تصویب قانون کاربه یک شهر قدیمی وکارگری انجام می شود. 

انتهای پیام /ش
برچسب ها: اعتدال ، دولت ، همدلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.