بازیکنان تیم فوتبال استقلال اهواز رویای شکست پرسپولیس را در سر دارند!

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال اهواز در تعطیلات 20 روز لیگ برتر که به دلیل حضور تیم ملی ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 بود،سخت تمرین کرد.

انگیزه و تلاش بازیکنان و کادر فنی آبی ها مثال زدنی است، علت این همه تلاش و انگیزه، بازی این تیم با  پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال است، این گونه که به نظر می رسد بازیکنان استقلال اهواز تمامی حواشی باشگاه مثل مشکلات مالی و دستمزد نگرفتن را به فراموشی سپردند و حالا رویای امتیازگیری و حتی پیروزی مقابل پرسپولیس را درسر می پروارنند.

علت این رویا پروری دو چیز است:

1- تساوی مقابل سپاهان
تیم فوتبال استقلال اهواز در آخرین بازی خود در لیگ پانزدهم مقابل مدافع عنوان قهرمانی یعنی سپاهان به تساوی یک بر یک رسیده این تساوی شادی بازیکنان و حتی هواداران اهوازی را به همراه داشت و حتی باعث شد علی حنطه سرمربی این تیم مورد تشویق هواداران قرار بگیرد.بعد از این دیدار حسین فرکی سرمربی سپاهان از سوی مسئولان باشگاه از سمتش برکنار شد.

2- پیروزی مقابل پرسپولیس در فصل سقوط به دسته یک:
تیم فوتبال استقلال اهواز در لیگ نهم که در پایان منجر به سقوط این تیم به دسته یک شد توانسته بود مقابل پرسپولیس با تک گل میلاد میداوودی به پیروزی برسد، لازم به ذکر است استقلال اهواز در آن زمان شرایطی مشابه امروز داشت.

کرامت اله برهمن سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز در خصوص شرایط فعلی بازیکنان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شرایط بازیکنان واقعا فوق العاده است امروز صبح آخرین تمریناتمان را انجام دادیم، فکر نمی‌کنم تا به این لحظه چنین آمادگی ای را بازیکنان تجربه کرده باشند.

وی افزود: به حدی آماده این بازی هستیم که می خواهیم دست پر و حتی با پیروزی به تهران برگردیم.

برهمن درباره تمرینات و دیدارهای تدارکاتی استقلال اهواز در تعطیلات اظهار کرد:خوشبختانه توانستیم با تیم جوانان خودمان دیدار تدارکاتی برگزار کنیم که منجر به این شد چند تن از خوبان آنها را شناسایی کنیم و در آینده به تیم اصلی بیاوریم.

سرپرست باشگاه استقلال اهواز در ادامه بیان کرد: مشخص نیست در بازی با پرسپولیس حامی مالی داریم یا خیر، فردا این مسئله روشن می شود.

وی در پایان اضافه کرد: خداراشکر حنطه سرمربی تیم هم از شرایط فعلی راضی است و وی هم امیدوار است مقابل پرسپولیس امتیاز بگیریم.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال اهواز شنبه 30 آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار