سرمربی تیم فوتبال آرسنال با اشاره به این که فوتبال مصون از دوپینگ نیست خواستار انجام آزمایش عمیق و دقیق دوپینگ در فوتبال شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به دنبال مصاحبه جنجالی اخیر آرسن ونگر با روزنامه اکیپ فرانسه که در آن مدعی شده بود طی این سال های اخیر در برابر تیم هایی بازی کرده که بازیکنانش دوپینگ کرده بودند، فدراسیون فوتبال انگلیس با او تماس گرفت.

ونگر در این تماس عنوان کرد افتخار می کند که هرگز به تقلب روی نیاورده است ولی مدعی شد دیگران ممکن است چنین کاری کرده باشند.

با توجه به افشاگری های اخیر در مورد دوپینگ در رشته دو و میدانی ونگر خواستار رسیدگی به این مسله در فوتبال شد.

او گفت« این که ما چون فوتبالیست هستیم پس در برابر دوپینگ مصونیت داریم اشتباه محض است.»

چیزی که من خواهان آن هستم آزمایش های بهتر و عمیق تر است زیرا آزمایش هایی فعلی ما سطحی است.و این که افراد دوپینگی و باشگاه ها مجازات شوند.»

وی افزود ما باید با این مسال برخورد کنیم و نباید چشمان خود را ببندیم. آزمایش خون هم باید به طور روتین و معمول لحاظ شود زیرا آزمایش ادرار به تنهایی کافی نیست.

ونگر گفت ما در لیگ قهرمانان بخاطر انجام آزمایش ادرار 2 ساعت زمان از دست می دهیم در حالی که آزمایش خون یک دقیقه طول می کشد و نتیجه آن به مراتب بهتر است.

اظهارات ونگر در خصوص دوپینگ در فوتبال پس آن بود که  نمونه اول آزمایش  دوپینگ بازیکن تیم دینامو زاگرب مثبت اعلام شد.آرسنال در ماه اکتبر 2-0 در برابر این تیم شکست خورده بود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ونگر ، دوپینگ ، آرسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار