بانوی ملی پوش قایقرانی گفت:حریف ازبکستانی را دست کم گرفتم به همین دلیل سهمیه المپیک 2016 را از دست دادم.

حکیمی:عوامل مختلفی دست به دست هم داد تا سهمیه نگیرمبه گزارش خبرنگار حوزه پایه‌و‌آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم آبهای آرام قایقرانی نتوانست در مسابقات کسب سهمیه امسال نتیجه سهمیه ای بگیرد و با توجه به اتفاقات اخیر و رفتن سعید فضلی اولی و آسیب دیدگی پاروزنان این رشته از جمله طالبیان و عدم حضور او و از سویی آسیب دیدگی آرزو حکیمی اتفاقات را به گونه دیگری رقم زد.
 
هنگامی که هدیه کاظمی و آرزو حکیمی برای ادامه تمرینات به لهستان و چین رفته بودند تنها امید کسب سهمیه قایقرانی این دو نفر بودند.
 
اما این دو نیز نتوانستند سهمیه کسب کنند و اکثر پاروزنان از مسابقات و اتفاقاتی که در جاکارتای اندونزی افتاد ناراضی بودند در این خصوص با آرزو حکیمی ملی پوش آبهای آرام مصاحبه‌ای انجام دادیم که وی در این خصوص گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود اما آسیب دیدگی که برای من پیش آمده بود همچنین اینکه به آمادگی کافی نرسیده بودن باعث شد تا سهمیه المپیک 2016 را از دست بدهم.
 
وی افزود: پس از مسابقات ایتالیا که سهمیه کسب کردم رقیب ازبکستانی خود را دست کم گرفتم و همین باعث شد به آمادگی که انتظار آن را داشتم نرسم.
 
حکیمی در ادامه خاطر نشان کرد: البته آسیب دیدگی هم خیلی به من لطمه زد و هم اکنون دکتر 2 ماه از ادامه تمرینات بدنسازی و خیلی سنگین منعم کرده است تا بهبودی حاصل شود اما اگر دستم سالم بود حداقل روی سکو می ایستادم.
 
وی در خصوص برنامه‌های آتی خود خاطر نشان کرد: با این حال همه چیز برای من تمام نشده است و قصد دارم تا پس از بهبودی برای مسابقات زیر 23 سال و مسابقات آسیایی 2018 خود را آماده کنم و پس از آن برای کسب سهمیه 4 سال آینده آماده خواهم شد تا بتوانم در جهان سهمیه کسب کنم.
 
حکیمی در خصوص اینکه تمریناتش را با مربی ایرانی یا خارجی آغاز خواهد کرد خاطر نشان کرد: در حال حاضر رای شروع و انتخاب مربی فکر نکردم زیرا فعلا خوب شدن کتفم در اولویت است.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک ، قایقرانی ، حکیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار