متاسفانه چند سالی است مخاطبان فرهنگ فیلم دیدن در سینما را کنار گذاشتند.

لیلا زارع بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص همکاری با فیلم سینمایی «شیفت شب» گفت: مثل هر کاری دیگری برای همکاری با این فیلم دعوت شدم البته از طرفی وجود کریمی و از سویی فیلم‌نامه و نقشی که برعهده من بود من را بیشتر ترغیب به همکاری کرد. فکر می‌کنم هر بازیگری تمایل دارد «شیفت شب» را بازی کند ضمن اینکه تجربه بازی با کارگردانی کریمی بسیار خوب و پرتجربه بود.

وی عنوان کرد: حرف اصلی فیلم در مورد معضلات اقتصادی و تاثیرات آن بر خانواده‌ها و اینکه خانواده‌ها به چه نحو با مشکلات پیش آمده برخورد و آن را رفع کنند، است. ضمن اینکه نمونه کاراکترهای فیلم دقیقا در جامعه وجود دارد و دور از ذهن نیست.

زارع در مورد چگونگی برقراری ارتباط با نقشش در فیلم «شیفت شب» و همکاری با محمدرضا فروتن اظهار داشت: طی جلساتی که قبل از شروع فیلمبرداری و حتی روزهای اول در تدارکات فیلم با کریمی داشتیم جزئیات نقش برای من روشن شده و روزهای ابتدایی که جلو دوربین رفتم با توضیحاتی کریمی نقش به طور کامل برای من جا افتاد، همکاری با فروتن نیاز بسیار خوب و نزدیک بود.

زارع از جایگاه «شیفت‌ شب» در زندگی هنری خود این گونه بیان کرد: هر فیلمی که از ابتدا سرشار از انرژی و روح باشد اتفاقات مثبتی برای آن رخ می‌دهد . «شیفت شب» نیز از جمله این فیلم‌ها است و در زندگی هنری من جایگاه بسیار خوبی دارد.

این بازیگر ضمن امیدواری برای بهبود روزافزون حال و هوای سینما اظهار داشت: مدتی است که سینما از تولید تا اکران و استقبال مردم درگیر یک سری مشکلاتی شده که امیدوارم روز به روز بهتر و موفق‌تر شود.

وی افزود: متاسفانه چند سالی است مخاطبان فرهنگ فیلم دیدن در سینما را کنار گذاشتند. منظورم این است که باید قشر روشن فکر تا عموم مردم تا حدودی قضاوت‌ها را کنار بگذاریم و اول فیلم‌ها را ببینیم و حداقل بعد از مشاهده آنها دست به قضاوت بزنیم.


گفتگو از منا شمسایی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار