سرمربی سپاهان مربی گری در تیمی که موفق به کسب 9 عنوان قهرمانی شده است را کار دشواری دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ ایگور استیماچ سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با نفت تهران با بیان این که سرمربی تیمی به نام سپاهان بودن یک افتخار است تصریح کرد : استمرار موفقیت های سپاهان همچون یازده سال گذشته کار آسانی نیست و امیدواریم با حمایت های هوادارانمان به اهدافمان که موفقیت در مسابقات پیش رو در لیگ برتر ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دست یابیم . 

وی افزود باید از مربیانی که قبلا هدایت این تیم پر افتخار را بر عهده داشتند تشکر کنم . آن چیزی که باعث خوشحالی و دلگرمی ما بوده این است که بازیکنان ما نه تنها بازیکنان بزرگی هستند بلکه انسان های بزرگی هستند که این کار را برای ما چه در داخل و چه در خارج زمین مسابقه راحت می کند  . 

سرمربی سپاهان افزود : با ارتباطی که با دیگر مربیان داشتم و مشاهده بازی های سپاهان در این فصل متوجه شدم که کار کردن در ایران راحت نیست از طرفی بازی کردن مقابل نفت و پس از با تیم خوب ذوب آهن در جام حذفی کار را در ابتدای کار دشوار کرده است. 

استیماچ با بیان این که امکان این وجود ندارد که تیمی بتواند همیشه در صدر جدول باشد خاطر نشان کرد : ما به دنبال این هستیم که  در نیم فصل اول اختلاف خودمان را با استقلال کم کنیم و پس از آن در نیم فصل دوم به صدر جدول نزدیک تر شویم. 

وی با بیان این که در فوتبال مدرن امروزی دفاع کردن و محافظت از دروازه کار بسیار راحتی است افزود : این امکان را نداریم زیرا هوادارانمان انتظار بازی هجومی از سپاهان دارند 
با استفاده از بازیکنان هجومی و جوان که در اختیار داریم باید به دروازه حریفانمان هجوم ببریم ، همچنین در مقابل ضد حملات حریف هم هوشیارانه عمل کنیم تا بتوانیم سربلند از میدان خارج شویم . 

وی در مورد استفاده از محرم نویدکیا نیز گفت : با توجه به سن بالای این بازیکن و مصدومیت هایی که دچار محرم در سالیان اخیر شده سعی می کنیم چه در داخل زمین و چه در خارج از زمین از وی کمک بگیریم . محرم اگر بخواهد می تواند در کنار مربی هم به تیم ما کمک کند . 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با کمک هوادرانمان در بازی فردا به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/س
برچسب ها: ایران ، سپاهان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.