وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر دو روزه خود به استان مرکزی به منظور بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) و سایر بخش های بهداشت و درمان وارد شهرستان محلات شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر دو روزه خود به استان مرکزی به منظور بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) و سایر بخش های بهداشت و درمان وارد شهرستان محلات شد.
 دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی را در این سفر استاندار استان مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و چند تن دیگر از مسئولین همراهی کردند و در بدو ورود مورد استقبال امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس و سایر مسئولین شهرستانی قرار گرفتند.

در این بازدید وزیر بهداشت از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) محلات بازدید ضمن گفتگو با بیماران در جریان روند اجرای برنامه تحول نظام سلامت در این مرکز درمانی قرار گرفت.

دکتر قاضی زاده هاشمی در خصوص طرح های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان کشور گفت: با اعتبارات فعلی، اتمام این طرح ها بیش از 25 سال به طول می انجامد و راه چاره در این خصوص مشارکت فعالانه بخش خصوصی و خیران در عرصه سلامت است.

وی افزود : وزارت بهداشت و درمان در واگذاری پروژه های نیمه کاره سلامت به بخش خصوصی آمادگی کامل دارد و در راستای تضمین خرید خدمت، مشوق های دولتی برای بخش خصوصی و اعطای تسهیلات نیز اقدامات موثری شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.