اولین همایش ملی اقتصاد مقاومتی دانش بنیان در تفرش برگزار شد.

برگزاری همایش ملی اقتصاد مقاومتی دانش بنیان در تفرشبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، نخستین همایش ملی اقتصاد مقاومتی دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی تفرش برگزار شد.

صلاحی نماینده مردم شهرهای تفرش آشتیان و فراهان در این همایش یکی از ویژگی های اقتصاد مقاومتی را ترغیب جوانان به کار و تولید دانست و گفت:تلاش و کوشش در راستای ترغیب جوانان به علم و اشتغال باید مورد توجه قرار گیرد و با حمایت از تولید داخلی میتوان جامعه را به سوی پیشرفت هدایت کرد.

معاون پژوهش وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی کشورهم در این مراسم گفت:تولید دانش فنی در کنار نیروهای متعهد و کاردان سبب تولید ثروت خواهد شد.

واشقانی فراهانی افزود : 71 مرکز رشد در کشور در حال فعالیت هستند که 35 درصد این مراکز متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

وی افزود:نقش دانشگاه ها در تربیت نیروی کارآمد بسیار موثر است و توسعه علمی یکی از مهمترین وظایف دانشگاه ها است.

رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) تفرش در این همایش گفت:توجه به منویات مقام معظم رهبری در تولید علم و استفاده از سرمایه های ملی باید بیشتر مورد توجه جویندگان علم و پژوهشگران قرار گیرد.

حجت الاسلام یگانه افزود:فرهنگ قرآن به تجمیع نشدن ثروت در یک نقطه تاکید کرده است و باید لایه های زیرین جامعه نیز تحت فشار قرار نگیرند.

در این همایش 80 مقاله اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت و صاحبان مقاله ها به ارائه مقالات خود پرداختند./


انتهای پیام /گ

برچسب ها: اراک ، مقاومتی ، تفرش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.