مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از پیگیری جدی برنامه های راهبردی این منطقه تا دستیابی به نتایج مطلوب به ویژه در اتمام طرح های ناتمام در همه زمینه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محسن خادم عرب باغی با اشاره به مشکل پیش آمده در بحث مدیریتی منطقه در روزهای گذشته ابراز امیدواری کرد: با تلاش همه همکاران اعم از مدیران و کارکنان برنامه های راهبردی در زمینه اقتصادی صنعتی و عمرانی این منطقه حساس که با میلیاردها تومان اعتبار در حال اجراست تا حصول نتیجه با دقت و جدیت پیگیری و مدیریت شود.

وی با اشاره به حضور خود در جلسه مدیران عامل مناطق آزاد کشور که روز شنبه به ریاست اکبر ترکان در تهران برگزار خواهد شد اعلام کرد: از روز یکشنبه اول آذرماه در محل کار خود در منطقه آزاد ارس در جلفا در خدمت مردم و سرمایه گذاران هستم.

عرب باغی همچنین با بیان دور نمای منطقه آزاد ارس افزود : پروژه هایی که به کمک همکاران و با سرمایه گذاری میلیاردی سرمایه گذاران از ماهها قبل آغاز کردیم باید به پایان برسانیم و دوست داریم اعضای هیئت مدیره منطقه آزاد ارس بیشتر از اینها وقت بگذارند و به ما کمک کنند تا نتایج ایده ال از تلاشهای همه خدمتگزاران به عینه برای مردم منطقه و آذربایجان شرقی ملموس باشد.

وی همچنین در پاسخ به برخی اخبار منتشر شده در مورد تغییرات مدیریتی ارس اعلام کرد: حکم مدیریت محسن خادم عرب باغی در منطقه آزاد ارس همچنان به قوت خود هست و برای حضور در دفتر کارم نیاز به حکم جدید نیست .


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.