سر مربی تیم پیشگامان کویر یزد گفت: یک رکاب حسین عسگری در مسابقات برای تیم پیشگامان به اندازه یک تیم ارزش دارد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم پیشگامان کویر یزد که برای حضور در تور فوژو به چین رفته بودندبا وجود مشکلات و بیماری همه تیم اما در مجموع تیمی اول و در مجموع انفرادی نیز رحیم امامی به جایگاه نخست ایستاد.

پس از این مسابقه تمام مسابقات اسیایی که رکابزنان برای کسب امتیاز در آنها شرکت می‌کنند به پایان می‌رسد. در این خصوص با سر مربی تیم پیشگامان کویر یزد سید رضایی مصاحبه‌ای انجام دادیم که وی در این خصوص گفت: مسابقات درسطح بالایی برخوردار بود اما در واقعیت تمام اعضای تیم پیشگامان به خاطر سرما خوردگی و بیماری‌های فصلی آنتی بیوتیک مصرف کرده بودند و تیم بسیار ضعیف شده بود و به هیچ عنوان فکر اول شدن را نمی‌کردم و هدفمان از شرکت در مسابقات محک رکابزنان تیم بود.

وی افزود: سطح مسابقات عالی بود و تا به حال بهتر از این مسابقات ندیده بودم زیرا هزینه بالایی برای برگزاری مسابقات شده بود و حتی هتل رکابزنان و پخش زنده مسابقات عالی بود به گونه‌ای که هنگام بازگشت به کشور هدیه‌ای به برگزار کننده بابت حسن ختام او دادیم.

سید رضایی در ادامه تأکید کرد: پس از این مسابقه تقریباً مسابقات آسیایی به پایان رسیده است و مسابقه تور حالا جای مالزی برگزاری آن هم معلوم نیست.

وی در خصوص برنده شدن تیک پیشگامان در تور فوژو یادآور شد: اصلا به تیم امیدواری نداشتم اما در یک استراتژی که ریختم با برنامه ریزی تیم برد اما برای مسابقات آینده خود رکابزنان بسیار خسته‌اند و درخواست کرده‌اند که شرکت نکنند و با توجه به نتایج خوبی که امسال گرفته‌اند تصمیم نهایی را باید باشگاه بگیرد.

سید رضایی در خصوص اینکه چرا رکابزنان دیگر باشگاه را جایگزین نفراتی که خسته و ضعیف شده‌اند نمی‌کنند یادآورشد: زیرا این رکابزنان نفرات قوی تیم هستند و یک پای حسین عسگری به اندازه یک تیم ارزش دارد اما این مسئله حسنی دیگری هم دارد که باعث آمادگی و انگیزه‌ای برای رکابزنان دیگر می‌شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار