ملی پوش سابق تنیس روز میز معتقد است برگزاری انتخابات باعث شد تا آماتورها از فدراسیون بروند.

محمد رضا اخلاق پسند ملی پوش سابق تیم ملی تنیس روی میز به خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مسابقات دسته برتر کشور بسیار خوب برگزار شد.

مسابقات بسیار منظم بود و تاریخ برگزاری آن از مدت‌ها قبل اعلام شده بود.

وی در ادامه افزود: همه بازیکنان با آمادگی بالا در مسابقات حاضر شده بودند به جز نوشاد که متأسفانه در تمرینات پیش از مسابقات از ناحیه آرنج آسیب دیده بود.

اخلاق پسند در خصوص میزان رضایت از عملکردش عنوان کرد: موفق شدم عنوان دوم را کسب کنم راضی هستم به هر صورت تمریناتم نسبت به گذشته کمتر بود و کار بسیار سختی را برای این مسابقات داشتم. ولی خوشبختانه موفق به کسب مقام دوم شدم.

وی درخصوص حضورش در بوندسلیگای آلمان گفت: هم اکنون در آلمان بازی می‌کنم. این لیگ سطح بالایی دارد و همین موضوع تأثیر زیادی در نتایج کسب شده‌ام در این مسابقات داشت.

وی درادامه افزود: اگر می‌خواستم تمام وقت در ‌بوندسلیگا حضور داشته باشم باید قید ایران را می‌زدم ولی چون اولویت من همیشه کشورم بوده تصمیم گرفتم تا تمام وقت در آلمان نباشم.

اخلاق پسند در ادامه در مورد مشکلاتی که در گذشته در تیم ملی داشته عنوان کرد: فدراسیون در گذشته بسیار مغرضانه عمل می‌کرد و همین موضوع کار را برای من بسیار سخت کرد و من بی انگیزه شده بودم .

به طور مثال اگر در انتخابی تیم ملی انتخاب می‌شدیم برخی بنا به دلایلی اسم مرا خط می‌زدند ولی خدا را شاکرم که آن زمان سیاه به پایان رسید و با انتخاباتی که برگزار شد افراد خوبی روی کار آمدند و همین موضوع باعث شده که بعد از 6سال دوره ریاست زارع پور همگی انگیزه جدیدی کسب کنیم و از این موضوع خوشحالم که فدراسیون از انحصار برخی افراد خارج شده است.

وی در انتها در خصوص این که با توجه به شرایط موجود چه میزان شانس برای حضور خودش و سایر ملی پوشان در المپیک امیدوار است اظهار داشت: مدل انتخابی المپیک تغییرکرده و مانند دوره گذشته نیست که انتخابی آسیای میانه در تهران برگزار شود. به هر حال درگذشته این موضوع به نفع ما بوده زیرا از امتیاز میزبانی برخوردار بودیم.

متأسفانه در 5 و 6سال گذشته فدراسیون در دست افراد آماتور بوده و این آقایان از برنامه ریزی حرفه‌ای هیچ اطلاعی نداشته‌اند و به نظرم همین موضوع باعث افت نسبی بازیکنان شده است. به طور مثال نوشاد عالمیان در گذشته در رنکینگ جهانی وضعیت بسیار بهتری نسبت به حالا داشته است. به نظرم درگذشته برنامه ریزی‌های خوبی انجام نشده و همه چیز در راستای ظاهر سازی بوده است.

حالا هم که زمان کم است و کار کمی سخت است اما تمام شرایط بستگی به خود بازیکنان دارد و تصور می‌کنم بازیکنان ایرانی با توجه به هوش و تجربه‌ای که دارندمی‌توانند موفق شدند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار