مردي كه در شبکه اجتماعي تانگو با نام دختر اقدام به دريافت عکس و سپس اخاذي مي کرد، در عمليات پليس فتا ، شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مردی که در شبکه اجتماعی تانگو با نام دختر اقدام به دریافت عکس و سپس اخاذی می‌کرد، در عملیات پلیس فتا استان کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد. 

سرهنگ علی شفیعی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه اعلام کرد: شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و از مزاحمت و اخاذی اینترنتی شکایت داشت، لذا بررسی پرونده به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان این پلیس قرار گرفت. 

طبق اظهارات شاکی مشخص شد که وی از طریق شبکه اجتماعی تانگو با فردی که حاضر به انجام ازدواج موقت بوده آشنا شده و پس از مدتی مجرم اعتماد وی را جلب و در پی آن تعدادی عکس و اطلاعات خصوصی بین آنان رد و بدل شده و در ادامه فرد مجرم بیان داشته در صورتی که مبلغی پول را به حسابش واریز نکند تصاویرش را در اینترنت منتشر خواهد کرد، شاکی در ابتدا مبلغ را پرداخت کرده و در ادامه چون مجرم مبالغ بیشتری را تقاضا کرده بود وی با طرح شکایت به پلیس فتا مراجعه کرد تا از اخاذی‌های بیشتر جلوگیری کند. 

شفیعی گفت: پلیس با یک سری اقدامات سایبری شبانه روزی و بررسی صفحه متهم، مظنون را که پسری جوان، با مدرک سیکل و شغل کارگری بود را در یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه شناسایی و قضائی دستگیر کرد. 

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه به کاربران توصیه کرد: با اعتماد بی‌جا به افرادی که در فضای مجازی با آن‌ها آشنا می‌شوند، آبروی خود را به خطر نیندازند، زیرا مجرمان با چهره‌هایی موجه و پیشنهادهایی فریبنده در کمین هستند تا آبرو و اموال دیگران را به تاراج ببرند. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف



برچسب ها: کرمانشاه ، دستگیری ، تانگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.