مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از توزیع بیش از هزار جلد کتاب با محوریت «نماز و مسجد» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، هاشم شیرازیان گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، بیش از هزار جلد کتاب در حوزه نماز و مسجد، در بین اعضای کانون های فرهنگی و هنری و همچنین مربیان و متربیان طرح چهره به چهره توزیع شده است.

وی افزود: در این راستا کتاب های «پیوندهای نماز»، «شیوه های دعوت به نماز» و «آشنایی با نماز» تألیف استاد حجت الاسلام محسن قرائتی شامل ٨٤٠ جلد کتاب در بین مربیان و متربیان طرح چهره به چهره و کانون های فرهنگی و هنری مساجد سطح استان توزیع شده است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همچنین توزیع ٤٠٠ جلد کتاب « انوار اسماء» تألیف اسفندیار مکرمی در خصوص دانستنی های قرآن و مسجد را از دیگر فعالیت ها در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در هفته گرامیداشت کتاب اعلام کرد.

شیرازیان با اشاره به اینکه در حال حاضر از بین ٣٤٥ کانون فرهنگی و هنری فعال، تعداد ٢٢٠ کانون دارای کتابخانه است، اعضای این کتابخانه ها را بالغ بر ٢٠ هزار نفر اعلام کرد و گفت: اعضای کتابخانه ها در مجموع از ١٧٠ هزار جلد کتاب ثبت شده در کتابخانه های کانون های مساجد بهره مند می شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.