مراسم بیست و دومین سالگرد شهات سردار شهید مهدی زین الدین، سرداران و شش هزار شهید جنگ تحمیلی با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) قم برگزار شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مراسم بیست و دومین سالگرد شهات سردار شهید مهدی زین الدین، سرداران و شش هزار شهید جنگ تحمیلی  با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس و مسوولان کشوری و لشکری در مجتمع فرهنگی امام خمینی برگزار شد.

سردار احمدی فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت: از همه مسئولان فرهنگی استان بخصوص ائمه جمعه تقدیر می کنم چرا که زنده بودن نام و یاد شهیدان درقم اینجا متفاوت از جاهای دیگر است.

وی افزود: شهید زین الدین از اسوه ها و علمداران سرشناس دفاع مقدس بود و در این استان قم راه و رسم و خاطره و تکریم ایشان و سایر شهدا با عزت یاد می شود.

وی بیان کرد: حضور باشکوه جوانان، رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس در این مراسم را نشانه زنده بودن نام و یاد شهیدان دانست.

فرمانده سپاه قم بیان کرد: امروز همان شعله های دفاع از ولایت، انقلاب و این سرزمین در دل شهیدان ما از جمله سردار شهید زین الدین موج می زد هم  در وجود جوانان و مردم این کشور زنده است.

 در این مراسم باشکوه سید مهدی صادقی استاندار قم، حجج اسلام و المسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و علیرضا اعرافی امام جمعه موقت قم، حضور داشتند.

سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) قم در 27 آبان سال 1363 درحالی که به همراه برادرش مجید- مسئول اطلاعات و عملیات تیپ دو لشکر 17- جهت شناسایی منطقه عملیاتی از باختران به سمت سردشت در حرکت بودند، در منطقه دارساوین بر اثر کمین ضد انقلاب به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.