طرح ساخت خانه روستایی در خوزستان توسط بنیاد برکت آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ معاون فنی و طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت گفت: کار ساخت و تکمیل این واحدها با مشارکت بنیاد برکت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در راستای تأمین مسکن محرومان در مناطق روستایی کشور انجام می‌گیرد.

سعید جعفری بابیان اینکه سهم بنیاد برکت در ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی روستاهای آبادان و خرمشهر بالغ بر 150 میلیارد ریال است افزود:احداث و تکمیل واحدهای مسکونی در استان خوزستان اولین گام اساسی بنیاد برکت در راستای تأمین اولین نیاز جامعه‌ی انسانی به خصوص اقشار کم‌درآمد در مناطق محروم کشور به شمار می‌رود.

وی گفت: این بنیاد در راستای سیاست‌های ابلاغی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و براساس امکانات بودجه‌ای، همکاری هدفمندی را در راستای حمایت و تأمین مسکن محرومان کشور با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز کرده است.

معاون فنی و طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت در سال جاری مشارکت با استانداری هرمزگان برای تکمیل و عملیات اجرایی 152 واحد مسکونی نیمه‌تمام در این استان انجام می شود تصریح کرد: این واحدهای مسکونی تاکنون به دلیل کمبود اعتبار، نیمه‌تمام مانده ولی بنیاد برکت با تأمین اعتبارات مورد نیاز، به تکمیل آن‌ها کمک می‌نماید تا هر چه سریع‌تر نسبت به تحویل آن‌ها به واجدین شرایط اقدام گردد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.