دیرباز رئیس دانشگاه قم از تحصیل 10 هزار دانشجو در دانشگاه قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام دیرباز با بیان اینکه دانشگاه قم در سال 59 فعالیت خود را آغاز کرد گفت: در حال حاضر 260 استاد رسمی در این دانشگاه به تدریس اشتغال دارند و همین تعداد نیز استاد مدعو در این دانشگاه فعال هستند.

رئیس دانشگاه قم با اشاره به تعداد دانشکده‌های این دانشگاه که 6 مورد است خاطر نشان کرد: حدود 10 هزار دانشجو در دانشگاه قم در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

وی با تاکید بر سخن امام خمینی (ره) مبنی بر تبلیغ و ترویج کارهای انجام گرفته اشاره کرد و گفت: کار روابط‌ عمومی‌ها در راستای این فرمایش امام خمینی (ره) است و هر چه کار به صورت هنری باشد ماندگاریش بیشتر می‌شود.

دیرباز قم را دارای جایگاه خاصی معرفی کرد و افزود : کسانی که از استان‌های دیگر به قم می‌آیند، باید این تفاوت را احساس کنند که به استانی که حرم اهل بیت (ع) است، آمده‌اند.

رئیس دانشگاه قم ترویج فرهنگ شهدا را مورد توجه قرار داد و افزود:  دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن فرهنگ شهادت توطئه‌های زیادی در پیش گرفته‌اند، بنابراین یکی از مهم‌ترین کارها که می‌توان انجام داد، ترویج فرهنگ شهادت و الگو قرار دادن شهدا در امور است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.