رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: به طور کلی از اختیارات کمیته انضباطی این است که اشتباه انضباطی آشکار داور را اصلاح کند.

حسن زاده: کمیته انضباطی رنگ داور را تغییر دهد

اسماعیل حسن زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان باشگاه استقلال می‌توانند نسبت به کارت زرد امید ابراهیمی اعتراضی داشته باشند یا خیر اظهار داشت: به طور کلی باید بگویم که مسئولان استقلال می‌توانند این کار را انجام دهند و این امر غیر ممکن نیست و این قبیل کارت‌ها می‌تواند در کمیته انضباطی اصلاح شود. این نکته را هم آیین نامه انضباطی فیفا و آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال متذکر شده است که اگر داور در تصمیمات انضباطی (دادن کارت زرد و قرمز) نه فنی اشتباهی آشکار نماید و تیمی متضرر شود و نسبت به موضوع  اعتراض کند ما نسبت به بررسی آن اقدام می‌کنیم.

وی ادامه داد: به طور کلی هر باشگاهی که درخواستی نسبت به تصمیم انضباطی داشته باشد ما این مسئله را از طریق دپارتمان داوری استعلام و بررسی خواهیم کرد.

حسن زاده گفت: در این موارد اگر باشگاه استقلال از ما درخواستی داشته باشد ما نیز آن را بررسی می‌کنیم و اگر دپارتمان داوری یا خود داور تایید کرد که این تصمیم اشتباه بوده ما همان ماده قانون را اعمال و تصمیم نهایی را در خصوص کارت زرد امید ابراهیمی خواهیم گرفت.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص بدهی باشگاه‌های لیگ برتری توضیح داد: در هر صورت اگر باشگا‌ه‌های لیگ برتر اقداماتی را در خصوص پرداخت بدهی در زمان تعیین شده در دستور کار خود قرار ندهند ابتدا تیم‌ها از فعالیت در فصل نقل و انتقالات زمستانی محروم و مرحله دوم از شرکت در ادامه رقابت‌ها منع خواهند شد و همکاری لازم در این زمینه با مسئولان سازمان لیگ صورت گرفته تا بدهکاری باشگاه‌ها از فصلی به فصل دیگر منتقل نشود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، حسن زاده ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار