برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رضایتمندی خودم را از نحوه تمرین بازیکنان اعلام می‌کنم. بازیکنان مصدوم همچون کفشگری و اومانیا توانستند به شرایط بازی برسند.

برانکو: هر بازیکنی با بحران مواجه می شود

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو عنوان کرد: من بابت برد تیم ملی مقابل ترکمستان و گوام تبریک می‌گویم. طبیعی است که برد تیم ملی مهم است و مهم نیست چه کسی گل زده است.

در مقابل از پیروزی تیم ملی خیلی خوشحال شدم و اینکه بازیکنان پرسپولیس توانستند گل زنی کنند.
دربازی‌های بعدی انتظارم این است که ملی پوشان هم بازی‌های خوبشان مقابل گوام و ترکمنستان را در بازی‌های لیگ ادامه دهند و انگیزه‌ای باشد تا آنها در لیگ برتر هم خوب بازی کنند.

برانکو تصریح کرد: من از مصدومیت ایجادشده برای ترابی ناراحت شدم همچنین اخراج دروازه بان تیم ملی کار را برای این تیم سخت کرد. بازی در چمن مصنوعی خطرناک است و مصدومیت زیادی به بار می‌آورد.

سرمربی تیم پرسپولیس بیان کرد: همچنان از مواضع قهرمانی خود در لیگ برتر عقب نکشیدیم ما تا کنون تیم خوبی بودیم انتظار دارم بازیکنان کیفیتشان را در بازی‌های بعدی هم ادامه دهند و در زمین خوب ظاهر شوند. اصلا فکر نمی‌کنم که یک بازی راحت داشته باشیم چرا که این بازی سخت و دشوار خواهد بود و باید تمرکز کافی داشته باشیم تا برنده این دیدار شویم.

تیم استقلال اهواز انگیزه زیادی نسبت به دیگر حریفان دارد این تیم نتیجه خوبی مقابل سپاهان گرفته است طبیعی است که بازیکنان تیم ملی ما با مشکل رو به رو شوند اما باتمرکز می‌توانند خستگی و مشکلات احتمالی‌شان را رفع کنند.

وی در مورد اینکه در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها اعلام کرده که دو بازیکن مراقب زندگی شخصی‌شان باشند بیان کرد: من از سوالات فرار نمی‌کنم اما همه می‌دانند که من خیلی کم درمورد اسم صحبت می‌کنم وقتی بخواهم دراین باره صحبت کنم خود رو به رو با طرف حرف می‌زنم. به ندرت برای تمجید بازیکن مسئله را با خودش مطرح می‌کنم نمی‌دانم روزنامه چه نوشته است هر بازیکنی می‌تواند در بحران قرار بگیرد و برای پیش رفت و موفقیت یک بازیکن تمرین و استراحت لازم است.

استراحت یعنی اینکه بعد از تمرین از لحاظ فیزیکی بازیکن به چیزی فکر نکند و به نوعی استراحت کند و زمان خوابیدن منظورم است و آن استراحت کامل است. همچنین منظورم هیچ بازیکنی نیست من منظورم همه بازیکنان است که باید مراقب استراحتشان باشند و فقط منظورم عالیشاه و طارمی نبودند.

یک تیم باید ریکاوری را با یک دوز مشخص انجام دهد. برانکو در مورد مصاحبه‌هایی که دراین چند روزه کرده است بیان کرد: من چکار می‌توانم بکنم همه حرفها را تکذیب می‌کنم شما اصحاب رسانه می‌دانید که برخی از حرفها  چگونه منتشر می‌شود.من همیشه گفته‌ام روش صبحت کردنم این است و وقتی درباره پنالتی بنگستون صحبت کردم، گفتم که وی در زدن پنالتی مطمئن است و بازیکنی که پنالتی می‌گیرد کمتر پشت توپ قرار می‌گیرد.

من مایوس و غمگین می‌شوم وقتی از طرف من می‌نویسند بازیکنان تیم ملی برگردند انگیزه ندارند.
وی در مورد اینکه این مصاحبه‌های خیالی را پیگیری می‌کند یا نه بیان کرد: ما به همین دلیل کنفرانس خبری برگزار می‌کنیم تا شفاف سازی صورت گیرد ساعت 11 شب خبرنگار به من زنگ می‌زند و درخواست مصاحبه می‌کند براین اساس من باید با مترجمم بخوابم تا جواب خبرنگاران را بدهم.

برانکو در مورد اینکه بازی تدارکاتی برگزار نشده است بیان کرد: ما در مجموع 14 بازیکن در این تعطیلات داشتیم از این 14 نفر هم برخی دوران نقاهت را می‌گذراندند و همینطور شرایط جوی و زمین تمرین طوری بود که بازی تدارکاتی برگزار نکردیم تا فشار به بازیکنان نیاید. چراکه ما به بازیکنانمان نیاز داریم این احتمال و جود دارد  که یکشنبه یک بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

برانکو در ادامه عنوان کرد: من طرفدار پر و پا قرص بازی تدارکاتی در ایام تعطیلات هستم اما به راحتی نمی‌شود تیمی برای بازی تدارکاتی پیدا کرد.

وی در مورد شایعات نسبت به نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز باید بگویم لیستی تهیه نکردیم من بازیکنان فعلی حداکثر اعتماد و اطمینان را دارم یک جای خالی داریم که آن هم جای هادی نوروزی است طبیعی است که در این مدت زمانی باید ببینیم نیازی داریم یا نه و اگر نیازی باشد بازیکنی جذب می‌کنیم که در ترکیب اصلی قرار گیرد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان ما کیفیتشان بالاست و همه آنها تحت قرار داد باشگاه هستند و نمی‌شود آنها را ازتیم کنار کشید. اول بازیکن می‌آوریم وبعد به افکار عمومی اطلاع می‌دهیم.

وی در رابطه با شایعه جذب محمد نوری گفت: وی کاپیتان ما بوده و یکی از بزرگان پرسپولیس است همچنین نوری از کیفیت بالایی برخورداراست طبیعی است که هر تیمی او را بخواهد اما جذبش ساده نیست چون قرار داد دارد.

مسئله بعدی این است که ما در فصل زمستان نمی‌توانیم بازیکن خارجی با کیفیت جذب کنیم من همیشه طرفدار این هستم که وضعیت مالی بازیکن حل شود و بعد به دنبال جذب بازیکن باشیم ما محدودیت بودجه داریم و ساده نمی‌شود یک بازیکن خوب با کیفیت مناسب پیدا کرد.

برانکو بیان کرد: ما میخواهیم نتیجه بگیریم و برای همین روشی به کار می‌بریم که مثمر ثمر باشد روند بازی ما در تعطیلات تاثیر گذار است. این تیم فضا برای پیشرفت دارد و ما به زمان نیاز داریم اما تیم ما در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارد این تیم اکنون باعث رضایتمندی هوادارن و کادر فنی شده است. من عرض کردم که منظورم درباره 4 بازی آینده است ما می‌خواهیم از این 4 بازی نتیجه لازم را کسب کنیم و با تمام مشکلات سعی‌مان برد این 4 بازی است ما به چاشنی شانس هم نیاز داریم به هر حال فشاری که بر ما تحمیل شده است باید کار خود را پیش ببریم.

وی در مورد اینکه جوانگرایی با تفکرات خودش بوده است یا فشار سازمان لیگ تاثیر گذار بوده است گفت: من نگاه می‌کنم به اینکه بازیکنان بهترین عملکرد را داشته باشند و نیاز به رشد در آنها احساس کنم فضا و پتانسیل زیادی در بازیکنان ما وجود دارد من قوانین سازمان لیگ را قبل از فصل نمی‌دانستم بنگر نور محمدی با 37 سال در کنار علیپور و کمندانی با 19 و 20 سال بازی می‌کنند ما باید مراقب این جوانان باشیم و تربیتشان کنیم تا در آینده به درد پرسپولیس و تیم ملی بخورند.

برانکو در مورد تعطیلات تیم و انتقادهای صورت گرفته بیان کرد: این موضوع توافق باشگاه‌ها و تیم ملی بوده است و به همین شکل باید ما کار کنیم به هر حال می‌شود با مسئولان تیم ملی در این مورد صحبت کرد تا چاره‌ای بیاندیشند. در اروپا سه دوره 15 روزه تعطیل بود که این برای منافع باشگاهها خوب نیست که بعد از بیست روز مجبور می‌شوند 4،5 روز بازی برگزار کنند فشار به بازیکنان بیاید.

انتهای پیام/

برچسب ها: برانکو ، تیم ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار