فردا با حضور جمعی از مقامات کشوری و استاندار زنجان از صادرکنندگان برتر استان در سال 94 تجلیل می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مراسم تجلیل از صادر کنندگان با حضور معاون سازمان توسعه و تجارت ،معاون شرکتهای صنعتی کشور ،استاندار و جمعی از مسئولین استانی در محل اتاق بازگانی زنجان برگزار می شود.

امیر علی مسیبی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به فرایند انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در سال 94 افزود : فراخوان انتخاب صادرکنندگان از تاریخ 31 مرداد ماه سالجاری با ثبت نام متقاضیان در سامانه نمونش آغاز شد.

وی تصریح کرد : مدت ثبت نام الکترونیکی از تاریخ 31 مرداد لغایت 21 شهریور تعیین گردید و مهلت تحویل مدارک تا تاریخ 28 شهریور ماه اعلام گردید.

مسیبی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام و تحویل مدارک تا 4 مهر ماه یادآور شد : اطلاع رسانی های لازم در این زمینه از طریق روزنامه ها و نشریات استانی و همچنین پورتال سازمان و بورد الکترونیکی صورت گرفته است.

وی ادامه داد : در این راستا 25 شرکت از طریق سامانه نمونش در گروه های کالایی برق و الکترونیک ، صنایع غذایی ، کشاورزی ، صنایع نساجی و پوشاک ، مصالح ساختمانی ، صنایع فلزی و بازرگانی عمومی ثبت نام نمودند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان اظهار داشت : فرم های الکترونیکی پس از ثبت نام در سامانه بررسی گردیده و با شرکت های ثبت نام کننده جهت ارائه مدارک در مهلت مقرر مکاتبات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد : در نهایت پس از بررسی مدارک و پرونده ها از لحاظ مدارک مورد نیاز طبق چک لیست ابلاغی ده واحد به عنوان صادرکننده برتر استان برگزیده شدند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.