سارق کارت عابر بانک در ساری دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با تلاش کارآگاهان پليس فتای مازندران فردی که با استفاده از کارت عابر بانک مفقود شده يکی از شهروندان اقدام به برداشت 21 ميليون تومان وجه از حساب وی کرده بود شناسائی ودستگير شد .

با مراجعه يکی از شهروندان ساروی به پليس فتای مازندران مبنی بر برداشت غير مجاز 21 ميليون تومان وجه از کارت عابر بانک وی که مدتی پيش مفقود شده بود ، موضوع در دستور کار ماموران پليس فتای مازندران قرار گرفت.

رئيس پليس فتای مازندران گفت: پس از کسب اين گزارش شناسایی و دستگيری متهم که با سوء استفاده از کارت عابر بانک شاکی اقدام به خريد از آن با دستگاه های pos فروشگاه ها کرده بود آغاز شد .

سرهنگ محمد نژاد افزود : ماموران با يک سری اقدامات فنی وپليسی موفق شدند متهم را شناسایی و دراقدامی غافلگيرانه وی را دستگير کنند .

وی یادآور شد: متهم با سرقت کارت عابر بانک شاکی و سوء استفاده از رمز کارت عابر بانک شاکی که وی آن را به صورت ياد داشتی در کنار کارت خود قراد داده بود اقدام به خريد لوازم خانگی از طريق دستگاه های pos فروشگاه ها کرده بود که توسط ماموران شناسایی و دستگير شد.

سرهنگ محمدنژاد از شهروندان خواست: از قرار دادن رمز عابر بانک خود در کنار کارت عابر خودداری کرده و در صورت مفقودی کارت عابر بانک خود در اولين فرصت با مراجعه به شعب بانک خود اقدام به مسدود کردن حساب بانکی خود کنند .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

برچسب ها: ساری ، سارق ، عابر ، بانک ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.