مسئول کارگروه تخصصی برنامه تعالی مدرسه وزارت آموزش و پرورش گفت: سال گذشته 5900 مدرسه در طرح تعالی مدیریت مدرسه شرکت داشتند که این مدارس در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم، هنرستان و فنی و حرفه‌ای بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مسئول کارگروه تخصصی برنامه تعالی مدرسه وزارت آموزش و پرورش گفت: سال گذشته 5900 مدرسه در طرح تعالی مدیریت مدرسه شرکت داشتند که این مدارس در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم، هنرستان و فنی و حرفه‌ای بودند.

عظیم محبی گفت: طرح "تعالی مدیریت مدرسه" سال گذشته تقریبا آزمایشی انجام شد، اما امسال به یک برنامه مدون و عملیاتی تبدیل شده است.

مدیرکل دفتر آموزش دوره متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش افزود: برنامه ریزی شده بود که امسال برنامه تعالی مدیریت مدرسه در حدود دو برابر مدارس سال گذشته اجرا شود، اما فشار چندانی به استان‌ها وارد نکردیم و تعداد مدارس را به اختیار خود آنها گذاشتیم.

محبی در ادامه به تعداد مدارس استان کرمانشاه که در این طرح مشارکت داشتند هم اشاره و عنوان کرد: سال گذشته در بخش فنی و حرفه ای 8 مدرسه و امسال 12 مدرسه، در بخش متوسطه دوم سال گذشته 27 مدرسه و امسال 35 مدرسه، در متوسطه اول سال گذشته 44 مدرسه و امسال 53 مدرسه و در بخش ابتدایی سال گذشته 56 مدرسه و امسال 140 مدرسه استان کرمانشاه در طرح تعالی مدیریت مدرسه شرکت داشتند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.